مرد معتاد که در پی توهم ناشی از مصرف موادمخدر شیشه خواهرش را کتک زده و مادرش را در خانه زندانی کرده بود، دستگیر شد.وی با سرقت گوشی تلفن همراه خواهرش، در تماس با اقوام شوهر او و دیگر آشنایانشان آنها را تهدید و برایشان ایجاد مزاحمت می‌کرد.
کد خبر: ۴۸۶۵۱۹

به گزارش جام‌جم، چند روز پیش ساکنان یک مجتمع مسکونی در شمال‌غرب تهران با شنیدن صدای کمک‌خواهی زن همسایه سراسیمه از خانه‌هایشان بیرون آمدند. آنها مشاهده کردند مردی که برادر زن همسایه‌شان است، او را کتک می‌زند و به زور به درون آپارتمان می‌برد و تهدید می‌کند اگر کسی در این دعوای خانوادگی دخالت کند، خواهرم را خواهم کشت.

همسایه‌ها که جان زن میانسال را در خطر می‌دیدند، با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تماس گرفته و موضوع را گزارش دادند. دقایقی بعد ماموران کلانتری 118 ستارخان عازم محل حادثه شده و به تحقیق از همسایه‌ها پرداختند.

آنها متوجه شدند معتاد چاقو به دست برادر یکی از همسایه‌ها بوده و پس از کتک زدن خواهرش و تهدید همسایه‌ها، دقایقی پیش از حضور ماموران متواری شده است.

ماموران با اطلاعاتی که به دست آوردند، به تحقیق از زن میانسال پرداختند.

برادرم قصد جانم را داشت

این زن با اشاره به این که برادر معتادش قصد جانش را داشته،‌ گفت: برادر معتادم در پی مصرف مواد مخدر شیشه دچار توهم شده و اعضای خانواده را کتک می‌زد. روز حادثه با زور و تهدید وارد خانه‌ام شد و مرا بشدت کتک زد و با سرقت گوشی تلفن همراهم متواری شد.

وی اضافه کرد: چند روز پیش نیز برادرم وارد محل کارم شد و اثاثیه آنجا را به هم ریخت و با ایجاد رعب و وحشت برای همکارانم متواری شد.

به این ترتیب، پرونده‌ای تشکیل و تحقیقات برای دستگیری متهم فراری آغاز شد. ماموران در ادامه اطلاع یافتند متهم فراری پس از کتک زدن خواهرش، به خانه مادرش رفته و او را نیز بشدت کتک زده و در یکی از اتاق‌ها حبس کرده است که همسایه‌ها متوجه ماجرا شده و به دخترش اطلاع داده‌اند و او با حضور بموقع در محل، مادرش را نجات داده است.

به این ترتیب پاتوق‌های احتمالی مرد معتاد به‌طور نامحسوس زیر نظر گرفته شد تا این که روز بعد زن شاکی با حضور در کلانتری، اطلاعات جدیدی را در اختیار پلیس قرار داد.

شاکی گفت: برادر فراری‌ام پس از سرقت گوشی تلفن همراهم با شماره‌های اقوام شوهرم، دوستان و همکارانم که در گوشی ثبت بود، تماس‌ گرفته و برایشان تلفنی ایجاد مزاحمت و آنها را تهدید کرده است.

وی اضافه کرد: برادرم با این کار آبروی من و خانواده‌ام را برده است و می‌ترسم برای خانواده شوهرم و دیگر اقوام مشکلاتی ایجاد کند.

ماموران با کسب این اطلاعات، به جستجو‌ی ویژه خود برای دستگیری متهم فراری ادامه دادند تا این که روز گذشته او را هنگام پرسه زدن مقابل خانه مادرش، دستگیر کردند.

اعتیاد، زندگی‌ام را به باد داد

متهم در بازجویی مقدماتی اعتراف کرد، در پی مصرف مواد مخدر شیشه و توهم ناشی از آن، خواهرش را کتک زده وگوشی تلفن همراه او را دزدیده سپس مادرش را نیز کتک زده و در خانه حبس کرده است، اما وی درباره مزاحمت‌های تلفنی و تهدید اقوام و دوستان شاکی سکوت کرد.

بنابراین گزارش، متهم با قرار قانونی از سوی دادسرای ناحیه 2 تهران روانه زندان شد. تحقیقات تکمیلی از او ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها