سه زن در شهر کورباخ در مرکز آلمان بر اثر برخورد صاعقه جان باختند و یک نفر دیگر بشدت مجروح شد. بنا بر اعلام پلیس آلمان، این چهار زن بعدازظهر جمعه از توفان به یک اتاقک چوبی در یک زمین بازی گلف پناه برده بودند که صاعقه به آن اصابت کرد.
کد خبر: ۴۸۴۸۷۰

یکی از سخنگویان پلیس محلی آلمان گفت با وجود تلاش‌های پزشکان سه نفر از این چهار نفر جان خود را از دست دادند. حال نفر چهارم نیز وخیم گزارش شده است.

سازمان‌ هواشناسی آلمان هشدار داده بود چند منطقه در این کشور دچار توفان خواهد شد./ واحد مرکزی خبر

خودکشی یک مرد انگلیسی در ترکیه

مرد دل‌شکسته‌ انگلیسی پس از مشاهده پیام عاشقانه‌ای در تلفن همراه همسرش در کشور ترکیه دست به خودکشی زد. این مرد سی و پنج ساله که با خانواده‌اش برای تعطیلات به ترکیه سفر کرده بود، پس از دیدن این پیام دست به این کار زد. همسر این مرد، جسد او را در حالی که خود را از سقف حمام هتل به دار آویخته بود، پیدا کرد.

به گزارش روزنامه دیلی‌میل، همسر آلون گفت: ما زندگی مشترک نداشتیم و جدا از هم زندگی می‌کردیم، اما همسرم تصمیم گرفت برای آرامش فرزندانمان به این سفر برویم که متوجه رابطه پنهانی من شد و خود را به دار آویخت./ ایسنا

قتل مادر و برادر تنها برای یک روپیه

پلیس هند در گزارشی اعلام کرد: مردی مادر و برادرش را تنها برای دریافت یک روپیه به قتل رساند.

بنا بر اعلام پلیس هند، این مرد سی و هشت ساله از مادر و برادرش تنها مبلغ یک روپیه خواست اما وقتی با امتناع آنان روبه‌رو شد، دست به این جنایت زد.

پلیس پس از دستگیری متهم، اعلام کرد: متهم پیش از این نیز با برادر کوچک‌ترش درگیری داشته و او را به این دلیل که درآمد بالایی ندارد، تنبیه کرده و کتک زده بود. کیشان گفت: وقتی به خانه بازگشتم، از مادرم خواستم مبلغ یک روپیه به من بدهد، اما برادرم به او گفت این کار را نکند. وقتی صحبت‌های برادرم را شنیدم احساس کردم تحقیر شده‌ام به همین دلیل تصمیم گرفتم تا از مادر و برادرم انتقام بگیرم. به این ترتیب آن دو را وقتی خوابیدند به قتل رساندم.

به گزارش پایگاه اینترنتی ایندین تایمز،‌ پلیس هند اعلام کرد: کیشان که خود وقوع این دو قتل را به پلیس اطلاع داده‌ بود، از قبول آن سر باز زد اما پس از چند جلسه بازجویی به قتل برادر و مادرش اعتراف کرد./ ایسنا

سیل در هند همچنان قربانی می‌‌گیرد

بارش باران‌های سیل‌آسا در هند جان 30 نفر را گرفت و به آوارگی یک میلیون نفر دیگر انجامید.

مقامات دولتی هند اعلام کردند بارش باران و جاری‌ شدن سیل در استان آسام زندگی ساکنان این منطقه را مختل کرد. بارش بی‌سابقه باران طی چند ماه گذشته، باعث طغیان آب رودخانه‌های این استان شد و ساکنان مناطق اطراف آن را شوکه کرد. یکی از مقامات محلی استان آسام گفت: غذای کافی برای افراد سیل‌زده، موجود است اما برای اطمینان بیشتر از دولت مرکزی درخواست کمک کرده‌ایم.

به گزارش خبرگزاری شینهوا، نیروی هوایی هند نیز همراه نیروهای مقابله با بلایای طبیعی این کشور عملیات امداد و نجات را آغاز کرده‌اند./ ایسنا

خودکشی متهم در جلسه دادگاه

میلیونر آمریکایی که به اتهام ایجاد حریق عمدی محکوم شناخته شده‌ بود، در جلسه دادگاه دست به خودکشی زد.

این مرد تنها چند دقیقه پس از این‌ که اتهامش در ایجاد حریق عمدی در جلسه دادگاه تایید شد، با مصرف ماده‌ سمی خودکشی کرد. قاضی دادگاه ایالت آریزونا، میشل پنجاه و سه ساله را به اتهام آتش ‌زدن املاکش که حدود دو میلیون دلار ارزش داشت، به 16 سال حبس محکوم کرده بود.

سخنگوی پلیس آریزونا گفت: بازبینی تصاویر ضبط شده از جلسه دادگاه نشان می‌دهد میشل پس از شنیدن حکم اتهامش در حالی که صورت خود را با دو دستش پوشانده بود، ماده‌ای سمی داخل دهانش گذاشت که مدت کوتاهی پس از آن صورتش قرمز شد و روی زمین افتاد. / ایسنا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها