سرهنگ علی محمدی از دستگیری 17 سارق لوازم داخلی خودرو طی طرح امنیت محله محور در محدوده سرکلانتری دوم پلیس پیشگیری پایتخت خبر داد.
کد خبر: ۴۸۳۱۳۷

به گزارش روز سه شنبه جام جم آنلاین به نقل از پایگاه پلیس، سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی تهران بزرگ گفت: با توجه به افزایش سرقت لوازم و محتویات داخلی خودرو در سطح حوزه استحفاظی این سرکلانتری، اقدامات لازم در این خصوص انجام و پس از آموزش های لازم به ماموران گشت انتظامی، محل های جرم خیز منطقه برای اجرای طرح امنیت محله محور مورد شناسایی قرار گرفت.

وی افزود: اقدامات پلیس ادامه داشت تا اینکه گشت های خودرویی مستقر در محدوده مذکور موفق شدند در طرح مهار، 17 سارق لوازم داخلی خودرو را شناسایی و در چند مرحله و عملیات تعقیب و گریزی دستگیر کنند.

سرهنگ محمدی اضافه کرد: متهمان که بدون توجه به حضور پلیس در حال تردد در محدوده های این محل بودند، به محض دیدن پلیس سعی کردند که متواری شوند، اما موفق به این کار نشده و بازداشت شدند.

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اعتراف و انتقال متهمان به اداره آگاهی گفت: در بازرسی از وسایل همراه متهمان چندین دستگاه ضبط و پنل خودرو و همچنین چندین دستگاه تلفن همراه و اموال و اسناد مسروقه دیگر کشف و ضبط شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها