اعتراف به 50 فقره سرقت

دستگیری سارق لوازم خودرو

رییس کلانتری 139 مرزداران با اشاره به دستگیری یک سارق در شمال غرب تهران، گفت: متهم به 50 فقره سرقت لوازم داخلی خودرو اعتراف کرد.
کد خبر: ۴۷۹۶۸۴

به گزارش روز دوشنبه جام جم آنلاین به نقل از پایگاه پلیس، رییس کلانتری 139 مرزداران گفت: شب گذشته گشت 110 این یگان هنگام گشتزنی در محدوده استحفاظی خود در خیابان «جلال آل احمد» به فردی که در بین خودروهای پارک شده پرسه می زد مشکوک شده و وی را به طور نامحسوس تعقیب کردند.

وی افزود: این تعقیب و مراقبت ادامه داشت تا اینکه ماموران در یک لحظه این مظنون که قصد باز کردن در یک خودروی پراید پارک شده در کنار خیابان توقف کرده بود، دستگیر کرده و در همان محل تحت بازجویی قرار دادند.

سرگرد محمد فقیه اضافه کرد: در بازرسی بدنی اولیه از متهم، یک عدد چراغ قوه کوچک، یک عدد میله خم شده و دیگر ابزار سرقت‌  کشف و ضبط شد.

رییس کلانتری 139 مرزداران گفت: پس از انتقال متهم به کلانتری و بررسی سوابق وی، مشخص شد که او با اسامی مختلف سوابق متعدد در زمینه سرقت لوازم داخلی خودرو دارد که ماموران کلانتری با هوشیاری و یقین به اینکه متهم حتما سابقه دار می باشد اسم وی را در سیستم مذکور جستجو و مشخص شد که این متهم دارای سه فقره سابقه سرقت لوازم خودرو با اسامی مختلف است.

وی افزود: با تمام این تفاسیر، متهم منکر جرایم خود شده و اعلام کرد که هیچگونه سابقه ای ندارد اما هنگامی که عکس خود را به عنوان متهم در سیستم دید مجبور به اعتراف شده و اعلام کرد که در هر نوبت از دستگیری با اسامی متفاوت خود را معرفی می کرده است.

سرگرد فقیه تصریح کرد: بر همین اساس، پرونده ای در کلانتری با موضوع دستگیری سارق لوازم و قطعات خودرو تشکیل و برای بررسی تخصصی به همراه متهم به پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ ارسال شد که در در بازجویی های انجام شده متهم به 50 فقره سرقت لوازم خودرو اعتراف کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها