دنیای فوتبال عادت کرده که حتی در بدترین روزهای فوتبال ایتالیا و به‌رغم نمایش رقت‌بار آتزوری در یورو 2008، این کشور را از جمع مدعیان فتح جام‌های بزرگ ملی خارج نداند. موضوعی که چزاره پراندلی 54 ساله و شاگردانش آماده‌اند تا آن را در صحنه یورو 2012 به همگان از نو ثابت کنند.
کد خبر: ۴۷۸۴۲۲

تقابل ایتالیا با اسپانیای قهرمان و ایرلند جنوبی‌ای که مربی‌اش، هدایتگر سابق آتزوری (جووانی تراپاتونی) است از جالب‌ترین اتفاقات مرحله گروهی خواهد بود، اما ایتالیا آمده است تا راهی طولانی‌تر از این را طی کند.

این تیم به یوونتوس و میلان چشم دارد که در رقابت‌های امسال باشگاهی ایتالیا پیکاری جانانه داشتند.

آنتونیو دی‌ناتاله مردی که در 34 سالگی همچنان می‌درخشد و در سه فصل اخیر کالچو 80 گل برای اودینزه زده، فقط یکی از سلاح های ویژه پراندلی برای پیکارهای یورو است.

براندلی همچنین جووینکو، بورینی و البته بالوتلی ناآرام را هم برای خط حمله تیمش برگزیده اما در غیاب روسی مصدوم و کاسانو بیمار که از آغاز هم معلوم بود هرگز به یورو نمی‌رسند، نگاه امید پراندلی در درجه اول به هافبک‌های گلساز و گلزنی است که در اردو مجتمع کرده است.

نوچه‌رینو، مارکیزیو، مونتولیوو و شاید فراتر از تمامی آنها پیرلوی همچنان مدبر، از این دست نفرات هستند.

پراندلی به عنوان یک مربی تهاجمی مایل نیست بگوید ابتدا به پایداری خط دفاعی تیمش که در بردارنده بارزالی، بونوچی و کیه لینی از یوونتوس، امید بسته است، اما این خصلت ایتالیایی‌هاست و اگر آن را مثل جام جهانی 2010 نداشته باشند، مانند تیم پیر و بی‌حوصله مارچلو لیپی وداع سریعی با رقابت‌های امسال یورو خواهند داشت.(جام جم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها