آیت الله هاشمی رفسنجانی از نامزدی علی اکبر ولایتی در انتخابات ریاست جمهوری آینده حمایت کرد.
کد خبر: ۴۷۴۶۷۷

به نوشته سایت مشرق، آقای هاشمی رفسنجانی در جلسه ای گفته است اگر ولایتی برای انتخابات ریاست جمهوری کاندیدا شود علاوه بر رأی اصولگرایان، می تواند نظر مثبت اصلاح طلبان را نیز جلب نموده و یک اجماع ملی را رقم بزند.

درخواست کمک ازصهیونیستها

رضا پهلوى فرزند شاه مخلوع در مصاحبه با تلویزیون "العربیه" از اسرائیل خواست سوداى حمله به ایران را از سر بدر کند، ولى براى بهبود اوضاع منطقه و ایران، به وی کمک کند.

به گزارش سایت ضد انقلابی بالاترین وی گفت: اگر جنگى صورت گیرد شکافهایى پدید خواهد آورد که از زمان کورش کبیر تا به حال بین مردم ایران و ملت یهود به وجود نیامده است.

 او تاکید مى کند که "درگیرى نظامى، برنامه اتمى ایران را متوقف نمى کند، بلکه در بهترین حالت فقط مى تواند آن را به تاخیر بیاندازد.

پهلوی که همچنان رویای بازگشت به ایران و رسیدن به تاج تخت را در سر می‌پروراند، افزود: «نمی‌گویم که نظام شاهی ما بی عیب بود. اما اصلاً نمی‌توان آن را با نظام فعلی مقایسه کرد. عمده‌ترین ایرادی که از رژیم گذشته می‌گرفتند فقدان آزادی و مشارکت سیاسی بود. اما می‌دانیم که سایر آزادی‌ها برقرار بود».

 تحقیر ضد انقلاب توسط غربی ها

حس حقارت و فلاکتی که بعنوان مهاجرین اضافه در کشورهای امریکا و انگلیس بر ضد انقلاب حادث می شود، گاه چنان سخت و طاقت فرساست که آنان را به اعتراف و فحاشی وا می دارد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ در هفته ای که گذشت  یکی از تهیه کنندگان بی بی سی فارسی که با برخی از متهمین پرونده چشم روباه ارتباط مستقیم داشته و از متهمین این پرونده است با ناامیدی از حس حقارتی که توسط دولتمردان انگلیسی برایش پیش آمده یا د کرده است.

پناه فرهاد بهمن، خبرنگار روزنامه های زنجیره ای که ازسال 1387 به انگلستان رفته است پس از آنکه در چند نوبت متوالی موفق به گرفتن ویزا برای مادرش نمی شود، با نا امیدی می نویسد:" من شاکی‌ام... چروکهای صورت مادرم آزارم می‌ دهد، چینها وقتی که دیر به دیر می‌بینی، بیشتر به چشم می‌آید و آزار می‌دهد. ما لحظه به لحظه در حال از دست دادنیم. ظرفهای خالی از خاطره‌های روز به روز با عزیزانمان تکرار می شود.

این تهیه کننده بی بی سی که از عوامل توطئه در پرونده چشم روباه است با ابله خواندن دادگاه و پلیس انگلیس می افزاید :" اینجا ، تو را طاعون‌زده‌ای خطرناک می‌دانند و برای گرفتن حق دیدار مادرت در سرزمینی که عملا تبعیدگاهت شده، باید یک سال، بله یک سال!، فرم پر کنی، مدارک جمع کنی، گواهی بیاوری، در نوبت دادگاه قرار بگیری تا یک قاضی قراضه رأی یک افسر گذرنامه ابله را نقض کند و تو برای مادرت ویزا بگیری.

 شیرین کاری جدید عبادی

شیرین عبادی در تازه ترین سنگ اندازی خود علیه فعالیت هسته ای ایران مدعی شد که فعالیت صلح آمیز هسته ای ایران برای محیط زیست ضرر دارد.

 وی در گفتگو با شبکه تلویزیونی سی ان ان در راستای اهداف غربیها ، خواستار توقف غنی سازی اورانیوم از سوی ایران شد و ادعا کرد: نیروگاه های اتمی برای محیط زیست مخرب هستند و حتی اگر هدف از فعالیت آنها صلح آمیز باشد  بنظر من سودی از فعالیت آنها وجود ندارد. 

بهترین گزینه اسرائیل

 فرمانده نیروی هوایی رژیم صهیونیستی که اخیرا از خدمت نظامی بازنشسته شد، به مقامات این رژیم توصیه کرد که در خصوص موضوع ایران سکوت اختیار کنند.

 "ایدو نحوشتان" در مصاحبه با کانال دوم تلویزیون رژیم صهیونیستی از مسئولان این رژیم خواست تا در قبال موضوع ایران سکوت اختیار کرده و در رسانه‌های خبری از پرداختن به احتمال حمله نظامی به ایران خودداری کنند.

وی افزود: معتقدم که برخی سخنان عمومی که در زمینه ایران ایراد می‌شود به جا نیست و نه تنها فایده‌ای ندارد بلکه زیان‌آور است و در هر حال بر اساس اطلاعات و داده‌های کافی نیست و به نظر بنده بهتر است که سکوت اختیار کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها