از ابتدای فصل هم معلوم بود برگزاری شهرآورد میلان در فاصله 2 هفته مانده به پایان سری A، حساسیت این بازی بزرگ را دوچندان می‌کند.
کد خبر: ۴۷۲۰۳۱

میلان و اینتر از ساعت 15‌/‌23 امشب در حالی به مصاف هم می‌روند که نتیجه این بازی تاثیر مستقیمی در معرفی قهرمان این فصل لالیگا دارد. میلان هم‌اکنون با 77 امتیاز در تعقیب یوونتوس 78 امتیازی است و خوب می‌داند اگر در این بازی امتیازی از دست بدهد، شانس‌هایش هم برای قهرمانی کمرنگ خواهد شد.

قرمز و مشکی‌ها از 5 دیدار اخیر خود 13 امتیاز بدست آورده‌اند اما برای آنکه صدر جدول را از چنگ یوونتوس دربیاورند باید در هر 2 بازی آخر پیروز شوند و امیدوار باشند تیم تورینی حداقل در یکی از بازی‌هایش امتیاز از دست بدهد. با این وجود بردن اینتری که بالاترین انگیزه‌اش ناکام گذاشتن میلان از کسب عنوان قهرمانی است، کار چندان ساده‌ای نیست. اینتر که از زمان خروج مورینیو از این تیم در سال 2010، 5 بار مربی عوض کرده، این روزها با آندره استراماچونی به دنبال پنجم شدن در سری A و کسب جواز حضور در لیگ اروپاست.

در دیگر بازی همزمان امشب یوونتوس در زمین کالیاری به میدان می‌رود.

رقابت یونایتد و سیتی

یک هفته پس از باخت تلخ منچستریونایتد مقابل منچسترسیتی و جابه جا شدن صدر جدول میان دو تیم منچستری، امروز و با انجام 2 بازی حساس از هفته سی‌و‌هفتم، پرده دیگری از رقابت شاگردان سرالکس فرگوسن و روبرتو مانچینی ورق خواهد خورد.

هر دو تیم شهر منچستر 83 امتیازی هستند اما برای آنکه یونایتد قهرمان شود، سیتی حتما باید امتیاز از دست بدهد. در این شرایط نگاه هواداران اولدترافورد به بازی دشوار یاران سیتی در زمین نیوکاسل دوخته شده است. این بازی ساعت 17 به وقت تهران برگزار می‌شود و نتیجه آن تاحدودی تکلیف قهرمان این فصل را مشخص می‌کند.

اگر نیوکاسل پنجم جدولی بتواند از سیتی امتیاز بگیرد، آنگاه منچستریونایتد برای باز پس گرفتن صدر جدول در فاصله یک هفته مانده به پایان لیگ برتر، با انگیزه بیشتری به مصاف سوانسی سیتی می‌رود. این بازی هم ساعت 30‌/‌19 امروز به وقت تهران برگزار می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها