وزیر کشور با اعلام آمادگی کامل همه دست‌اندرکاران برای برگزاری دور دوم انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: همه امکانات و تجهیزات موردنیاز، تأمین شده و هماهنگی‌های لازم با 18 استان صورت گرفته است.
کد خبر: ۴۷۰۶۹۲

مصطفی محمدنجار در گفت‌و‌گو با واحد مرکزی خبر افزود: ستاد انتخابات، ستادهای استانی، هیات‌های اجرایی و شعب، همه آمادگی‌ها و شرایط لازم را برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر این مرحله از انتخابات کسب و فراهم کرده‌اند.

وی گفت: با آغاز تبلیغات نامزدهای انتخاباتی که تا ساعت 8 صبح پنجشنبه 14 اردیبهشت ادامه خواهد داشت، شور و نشاط انتخاباتی در 33 حوزه انتخابیه مرحله دوم در 18 استان کشور حاکم شده است.

وزیرکشور تصریح کرد: تاکنون گزارشی که حاکی از تخلف اثرگذاری باشد، دریافت نکرده‌ایم و امیدواریم نامزدها و طرفدارانشان در چند روز باقیمانده، کار تبلیغات را مطابق قانون ادامه دهند تا در پایان مهلت تبلیغات، فضا برای انتخاب آگاهانه و هوشمندانه مردم مهیا شود. وزیر کشور همچنین گفت: آن دسته از رأی اولی‌ها که تا 15 اردیبهشت 1391 به سن 18 سال تمام برسند می‌توانند در جمعه این هفته در دور دوم انتخابات شرکت کنند. وزیر کشور از مردم دعوت کرد در نخستین ساعات رأی‌گیری پای صندوق‌های رأی حاضر شوند و رأی خود را به صندوق بیندازند.

مرحله دوم انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، جمعه این هفته در 33 حوزه انتخابیه برگزار می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها