دفاع خاتمی از احمدی‌نژاد

سید محمد خاتمی رئیس جمهور سابق که در نشست ماهانه بنیاد باران سخن می گفت با دفاع از اقدام دولت احمدی‌نژاد در خصوص تلاش برای تشکیل « هیات نظارت بر اجرای قانون اساسی»گفت: در دولت من کار درستی صورت گرفت و برای انجام وظیفه مهمی که ریاست جمهوری بر عهده دارد یعنی اجرای قانون اساسی هیات نظارتی تشکیل شد که منشا خدماتی هم بود. متاسفانه برای مدت ها این امر تعطیل شد و مورد بی مهری قرار گرفت، حال با هر انگیزه یی وقتی دوباره احیا می شود خیلی ها آن را بر نمی تابند! چرا؟
کد خبر: ۴۶۷۹۴۱

به گزارش ایلنا، وی افزود: با بازبودن فضا و حاکمیت بحث و نقد منطقی از بسیاری از فسادها جلوگیری خواهد شد. بی تردید جلوی تهدیدهایی که موجودیت کشور را نشانه گرفته است خواهد گرفت. یا در چنین فضای مناسبی تهدیدها کارگر نخواهد افتاد.

 پایان اخراج منافقین از اردوگاه اشرف

وزارت کشور عراق تاکید کرد که کار انتقال هزار و 600 تن از اعضای گروهک تروریستی منافقین از پادگان "عراق جدید" که پیشتر به عنوان اشرف شناخته می شد، به اردوگاه لیبرتی در بغداد طی چند مرحله به پایان رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبری العالم،عدی الخضران فرماندار شهرستان "خالص" در استان دیاله عراق ، اعلام کرد که بیش از هزار تن از این افراد تمایل خود را برای بازگشت به ایران اعلام کرده اند و 40 تن که تابعیت کشورهای اروپایی را نیز دارند به این کشورها منتقل خواهند شد.

منابع امنیتی عراق تاکید کردند که گروهک تروریستی منافقین ماه گذشته مقدار زیادی مدارک را برای مخفی نگه داشتن اسرار رابطه این گروهک با رژیم صدام و برخی از سیاستمداران کنونی عراق که بسیاری از آنها از رهبران و اعضای فهرست العراقیه به رهبری ایاد علاوی هستند، سوزانده است.

برآشفتگی شیرین عبادی ازسفر همسرش

جواد توسلیان همسر شیرین عبادی در اواخر سال گذشته ، در حالی کشور را به مقصد کانادا و آمریکا ترک نمود که شیرین عبادی تلاش های زیادی برای منصرف نمودن او از سفر به خارج از کشور به عمل آورده بود.

 یکی از اقوام نزدیک جواد توسلیان در حالیکه از زورگویی های شیرین عبادی نسبت به همسرش بشدت خشمگین بود ، طی تماسی با باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: از آنجا که پیش از این خانم عبادی در محافل مختلف فتنه گران و ضد انقلاب و در دیدار با بسیاری از دیپلمات های اروپایی و آمریکایی ،‌شوهرش را ممنوع الخروج و گروگان دولت ایران معرفی کرده بود ، لذا خروج توسلیان از کشور موجب آشکار شدن دروغ بزرگ عبادی می گردید.

نامبرده افزوده است : شیرین عبادی پس از چند بار نهی جدی همسرش از سفر به خارج ، وقتی به نتیجه نمی رسد ، از فرزندانش برای منصرف کردن آقای توسلیان کمک می گیرد و در مرحله بعدی به تعدادی از بستگان متوسل می شود.

 اما وقتی که بطور غیرمنتظره ای از حضور توسلیان در خارج مطلع می شود ، بشدت برآشفته شده و ضمن پرخاش از او می خواهد که لااقل به لندن نرود و هرچه سریعتر به ایران بازگردد. این درحالی است که آقای توسلیان قصد داشته به دیدار برادرش برود ( برادری که مدت هاست ساکن لندن است و سالهاست که او را ندیده).

اعتصاب کارکنان بی بی سی

 اعتصاب هزاران نفر از کارمندان رسانه دولتی انگلیس در اعتراض به پایین بودن دستمزدها پوشش رسانه‌ای مراسم شصتمین سالگرد سلطنت ملکه انگلیس را مختل خواهد کرد.
 
به گزارش روزنامه انگلیسی "تلگراف"، هزاران نفر از کارمندان شبکه تلویزیونی "بی بی سی" برای برگزاری اعتصاب در اعتراض به پیشنهاد افزایش یک درصدی حقوق خود رای گیری خواهند کرد و این در حالیست که اتحادیه های کارگری انگلیس نیز هشدار دادند که در صورت پیش رفتن این برنامه ریزی آنها در اول ماه ژوئن جاری، پوشش رسانه ای مراسم شصتمین سالگرد سلطنت ملکه انگلیس مختل می‌شود.

درحالیکه برگزاری مراسم بزرگداشت شصتمین سالگرد سلطنت ملکه انگلیس به مدت چهار روز و در تعطیلات رسمی این کشور و از تاریخ دوم ژوئن برگزار می شود، برگزاری این اعتصابات علاوه بر این پوشش رسانه ای مسابقات فوتبال یورو 2012 را نیز مختل خواهد کرد.

فعالیت انتخاباتی اصلاح طلبان

به نوشته سایت خبری مشرق، آقایان کمال خرازی، محمد رضا عارف و صادق خرازی دیدارهایی را با محمد خاتمی درباره نحوه حضور اصلاح طلبان در عرصه های سیاسی سال جاری و برنامه ریزی جهت حضور در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم داشته اند.

از سوی دیگربه گزارش باشگاه خبرنگاران علی اکبر اولیاء عضو فراکسیون اقلیت مجلس شورای اسلامی از رایزنی ها برای کاندیداتوری عارف برای انتخابات ریاست جمهوری آینده خبر داد. 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها