رئیس پلیس آگاهی استان البرز از دستگیری فردی که با معرفی خود به عنوان سردفتر دفترخانه در تهران اقدام به جعل اسناد می‌کرد و تاکنون از این طریق به صورت گسترده از مردم کلاهبرداری کرده است، خبر داد.
کد خبر: ۴۶۶۳۵۶

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سرهنگ حمیدرضا گل صباحی، رئیس پلیس آگاهی استان البرز دراین‌باره گفت: ماموران کلانتری 14 رسالت هنگام گشتزنی در منطقه عظیمیه به یک دستگاه خودروی زانتیای نقره‌ای مشکوک شده و پس از توقف خودرو در بازرسی از آن یک عدد مهر برجسته دفترخانه اسناد رسمی، یک برگ شناسنامه خودروی جعلی، یک عدد مهر شرکت بازرگانی، یک دستگاه شوکر، 80 گرم تریاک و یک عدد کیف حاوی بیش از 300 برگ تصاویر سندهای مالکیت خودرو، وکالتنامه، مبایعه‌نامه و یک جلد شناسنامه جعلی را کشف و ضبط کردند.وی افزود: با توجه به مدارک به دست آمده، راننده خودرو به نام مسعود دستگیر و همراه مدارک مکشوفه به پلیس آگاهی منتقل شد.

گل صباحی تصریح کرد : متهم در بازجویی، ابتدا منکر جعل اسناد و کلاهبرداری شده و خود را سردفتر دفترخانه‌ای در تهران معرفی کرد که با استعلام ماموران مشخص شد متهم با سوءاستفاده از عنوان سردفتر از مهر برجسته دفترخانه برای جعل اسناد استفاده می‌کرده است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به شواهد موجود، متهم به جرم خود مبنی بر جعل و کلاهبرداری اعتراف کرد که در این ارتباط 5 نفر شاکی شناسایی شدند.

متهم همراه با پرونده متشکله به دادسرا منتقل و به جرم جعل سند و استفاده از سند مجعول به حبس و جزای نقدی محکوم شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها