دور دنیا در یک ستون

سلمانی با آتش و انبر

اگر تصور کوتاه شدن موی سر با آتش و انبر برایتان محال است باید سری به کشور ترکیه بزنید. یک سلمانی در ترکیه با شیوه عجیب اصلاح خود گردشگران بسیاری را به ترکیه بویژه منطقه شمال غربی این کشور می‌کشاند.
کد خبر: ۴۶۶۲۹۰

این سلمانی کهنه‌کار که «صلاحدین آیتکین» نام دارد و در شهر «بلیک اسر» زندگی می‌کند، با استفاده از آتش و تبر، سر و صورت مشتریان خود را اصلاح می‌کند.

علاوه بر مشتریان ترک، گردشگران بسیاری نیز برای دیدن نحوه اصلاح این سلمانی به شهر «بلیک اسر» سفر می‌کنند، به گونه‌ای که به گفته او شمار درخور توجهی از مشتریان وی را گردشگرانی خارجی از کشورهایی همچون چین تشکیل می‌دهند/ میراث آریا

گردشگری از نوع جنگی

یک شرکت نیوزیلندی به منظور ترغیب گردشگران برای ورود به این کشور، اقدام به راه‌اندازی مسابقه جدید تخریب ماشین‌ها با تانک کرده است.

در این مسابقه که تبدیل به یکی از ورزش‌های ماجراجویانه در نیوزیلند شده است، چند راننده با هدایت تانک‌های قدیمی ماشین‌های سواری را تخریب می‌کنند.به گفته مسوول برگزاری این مسابقه عجیب، شهر کریس چرچ نیوزیلند که سال گذشته دچار زلزله شده بود، محل برگزاری این رقابت است و 8 تانک و چند خودروی سواری و شخصی در این مسابقه مورد استفاده قرار می‌گیرند.

 

جاذبه‌ جدید گردشگری، خرهای تاکسی

از حدود یک ماه قبل خرهای تاکسی به جاذبه جدید گردشگری شهری در ایتالیا تبدیل شده‌اند.‌مسوولان شهر «رججیو امیلیا» در ایتالیا که در ماه‌های اخیر به دلیل اعتصاب‌های پیاپی در این کشور با کاهش شدید گردشگر مواجه شده بودند، با استفاده از خرهای تاکسی گردشگران را به این شهر باز‌گردانده‌اند.‌

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها