مرد مارگیری که برای شکار به دره مار‌ها در خرمدره از توابع استان زنجان رفته بود، با نیش مار‌ها جان باخت و جسدش ساعت‌ها در این دره باقی ماند.
کد خبر: ۴۶۵۸۲۲

به گزارش فارس، فرماندار شهرستان خرمدره در این باره گفت: با حضور امدادگران جمعیت هلال‌احمر، نیروی انتظامی و محیط زیست، جسد مارگیر از دره مارها خارج شد.

رحیم نوری‌پور افزود: دره مارها در 4 کیلومتری روستای ویستان‌علیا حوالی شهرستان خرمدره قرار گرفته و به دلیل وجود مارهای زیاد، این دره به دره مارها مشهور شده است.

وی با بیان این‌که اهالی محله به دلیل وجود مار از ترس به این محل رفت و آمد نمی‌کنند، خاطرنشان کرد: تنها مارگیرها با حضور در این منطقه، مارها را برای فروش به سرم‌سازی جمع‌آوری می‌کنند.

فرماندار خرمدره تصریح کرد: چند مارگیر عصر دیروز برای مارگیری به این منطقه رفته بودند، که یکی از مارگیرهای حرفه‌ای احتمالا به دلیل گزیدگی در این منطقه کشته شده است.

وی خاطرنشان کرد: به دلیل تاریکی شب، امکان حمل جسد این مارگیر وجود نداشت.

نوری‌پور با اشاره به این‌که امکانات شهرستان برای این ماموریت کافی نبود، یادآور شد: نیروی انتظامی، محیط‌زیست و امدادگران جمعیت هلال‌احمر برای خارج کردن جسد، در این منطقه حضور یافتند.

فرماندار خرمدره با اشاره به این‌که سهل‌انگاری یا حمله مارها به مارگیر 2 علت حادثه عنوان می‌شود، یادآور شد: با کالبدشکافی جسد علت قطعی حادثه مشخص می‌شود.

وی یادآور شد: در حال حاضر زمان جفتگیری مارهاست و علت تجمع مارها هم به همین دلیل است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها