نامه‌های یک قاتل آمریکایی کتاب می‌شود

نامه‌های یک قاتل سریالی که در آنها شرح قتل‌ها و آزار و اذیت زنان و کودکان آمده است بزودی توسط یک روزنامه‌نگار آمریکایی منتشر و روانه بازار کتاب می‌شود.
کد خبر: ۴۶۵۵۰۲

به گزارش فارس، دیوید آلن گور قاتل سریالی از جمله جنایتکاران آمریکایی است که در طول 3 دهه گذشته قتل‌های زیادی مرتکب شده است. این قاتل سریالی مدعی است که ده‌ها زن و کودک آمریکایی را در طول 30 سال مورد آزار و اذیت قرار داده و بسیاری از آنها را به قتل رسانده است.

آلن گور از 5 سال پیش نگارش نامه‌هایی به یک روزنامه‌نگار با نام تونی سیاگلی را آغاز کرد و در این نامه‌ها مدعی شد که سال‌هاست زنان و کودکان آمریکایی را مورد آزار و اذیت قرار می‌دهد و نمونه‌هایی از آنها را نیز در نامه‌هایش شرح داد.

این قاتل زنجیره‌ای حتی در برخی از نامه‌هایش با تصویرسازی‌های کاملا ابتدایی تلاش کرده است که شیوه قتل‌ها و آزار و اذیت کودکان و زنان را برای این روزنامه‌نگار به تصویر بکشد.

با انتشار این نامه‌ها در ستون حوادث روزنامه بسیاری از مردم این نامه‌ها را تخیلی و زاییده فکر یک روزنامه‌نگار فرصت‌طلب نامیدند. بسیاری نامه‌ها را متعلق به یک بیمار روحی ـ روانی دانستند و این موضوع سبب شد تا این قاتل زنجیره‌ای نگارش نامه‌ها را ادامه دهد و بر تعداد آنها بیفزاید.

این قاتل زنجیره‌ای پس از دستگیر شدن با ارائه مجموعه‌ای از موهای سر قربانیانش ثابت کرد که نامه‌هایی که به رشته تحریر درآورده همگی واقعی بوده و به این ترتیب مخاطبان خود را شوکه کرد.

تونی سیاگلی قصد دارد بزودی برخی از نامه‌های این قاتل سریالی را در قالب یک کتاب منتشر کند. او از این قاتل سریالی بیش از 200 نامه دارد و تلاش دارد هیجان‌انگیزترین و پرمخاطب‌ترین آنها را در کتابش بگنجاند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها