عبد الکریم سروش که به دامن دشمنان ملت ایران پناه برده است در گفتگو با سایت ضد انقلابی جرس با عنوان « شیعه محتاج رفورم است» ضمن اهانت به تشیع خواستارحذف لعن قاتلین شهدای کربلا از زیارت عاشورا شد.
کد خبر: ۴۶۵۳۳۲

وی گفت:متاسفانه نه تنها عوام شیعه این کار را می کردند ، بلکه علمای شیعه هم این کار را می‌کردند و می کنند، حتی زیارت هایی را هم که برای امامان و خصوصاً برای امام حسین تدوین کرده اند، متضمن این گونه لعن ها و نفرین فرستادن هاست.

سروش همچنین با بیان اینکه دین یک قرائت رسمی ندارد گفت: به ما آموخته اند که در میان همه ادیان جهان اسلام و درمیان همه فرق اسلام، فقط تشیع است که محبوب خداوند است . این ها سخنانی است که نوعی کبر و یکسره به زیان آن هاست.

چنین اظهارات موهن در حالی مطرح می شود که بنابر تاکید ائمه معصومین علیهم السلام «از محکم ترین دستگیره های ایمان، دوست داشتن و بغض داشتن در راه خداست».

انتقاد یک ضد انقلاب از بی بی سی

سطحی نگری و دروغ پردازی برنامه های بی بی سی چنان تابلو دار به پیش می رود که یکی از فعالین فتنه 88 و کارشناس شبکه منحله رسا در فیس بوکش به میزگرد بی بی سی با عضو برجسته سازمان منافقین در دهه شصت ، اینچنین واکنش نشان داده است :هیچ دولتی در تمام دنیا مبارزه مسلحانه را تحمل نمی کند و باید گفت مسئول خون هزاران نفر از ایرانیانی که در این مدت جانشان را از دست دادند شخص مسعود رجوی است و بس !

به گزارش باشگاه خبرنگاران ،این متهم فتنه 88 که در حال حاضر به خارج از کشور گریخته است با بی سواد خواندن مجری برنامه بی بی سی در ادامه افزود : " پیداست که مجری بی بی سی از سطح اطلاعات بسیار کمی برخوردار است."

 شکست تحریم علیه ایران

وزیرجنگ رژیم صهیونیستی در اظهاراتی تاکید کرد: تحریم و فشارها علیه ایران، این کشور را از توسعه برنامه هسته ای اش باز نمی دارد.

به گزارش رادیو رژیم صهیونیستی، "ایهود باراک" روز یکشنبه به ناکارآمدی تحریم و فشارهای وارده علیه تهران برای دست کشیدن از برنامه هسته ای از سوی این کشور اذعان کرد.

وی تاکید کرد: ثابت شده که تحریمها علیه نظام ایران شکست خورده است.

گفتنی است کشورهای غربی در ماههای اخیر در سه جبهه تحریم نفتی، تلاش برای ایران هراسی از طریق نظامی جلوه دادن برنامه هسته ای صلح آمیز ایران و عرصه انتخابات مجلس نهم شکست خورده اند و اخیرا به مذاکره با ایران چراغ سبز نشان داده اند.

فضاسازی رسانه‌های غربی

روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز در گزارشی عنوان کرد، آمریکا و متحدان اروپایی‌اش به دنبال تعطیلی فوری و برچیده شدن نهایی تاسیسات فردو هستند.

این روزنامه حتی نوشته است، آمریکا و متحدانش علاوه بر این، درصدند در مذاکرات پیش رو از تهران بخواهند تولید اورانیوم با غلظت بالا را تعلیق کند و ذخیره اورانیوم غنی شده با غلظت بالای خود را هم از کشور خارج نماید.

رسانه های غربی در شرایطی تبلیغات سیاسی پیش از مذاکرات را کلید زده اند که شیوه غربی ها در گفت وگوهای چند سال اخیر معمولا طرح شروط و هدف های بزرگ در آغاز مذاکرات بوده اما بعد که متوجه شده اند این هدف ها قابل تحقق نیست و جمهوری اسلامی ایران از حقوق ملت چشم پوشی نمی کند، بی سرو صدا عقب نشینی می کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها