شبکه 3 به رنگ‌ارغوان در می‌آید

ترون -28‌ / ‌اسفند ‌/ ‌90 «سم فلینت» پسر کوین فلینت صاحب شرکت رایانه‌ای بزرگی است. شرکت آنها در خصوص بازی‌های رایانه‌ای فعالیت داشته و اعتقاد به طراحی دنیای دیجیتالی جدیدی داشته است. او به طرز ناگهانی مفقود می‌شود و...
کد خبر: ۴۶۳۸۰۶

آخرین پیام- 28‌/‌اسفند‌/‌90

«رگالیا» کارخانه تولید گاز، از بستر دریا دچار سانحه شده است. این پایگاه شناور برای ژاپن بسیار مهم است. دای سوکه سنزاکی غواص نیروی کنترل بحران ژاپن است که در حادثه رگالیا جا می‌ماند و به علت توفان شدید امکان نجات نیست. از طرفی مقامات ژاپنی نمی‌خواهند رگالیا از بین برود و... .

سنگ اول -28‌/اسفند/‌90

حسنعلی مردی روستایی با دیدن خواب‌های متوالی مبنی بر این‌که در حال مرگ است،آشفته می‌شود و به گمان این‌که بزودی می‌میرد برای خود سنگ قبری تهیه می‌کند. در روستای آنها هیچ مرده‌ای سنگ قبر ندارد. همسر حسنعلی ناراحت می‌شود که چرا برای او سنگی تهیه نکرده و حسنعلی به او قول می‌دهد که برای او هم سنگی زیبا با اشعاری قشنگ بخرد. این امر باعث حسادت تمام زنان روستا می‌شود و... .

رنگو-29‌/‌اسفند‌/‌90

رنگو مارمولکی است که بر اثر اتفاق سر از شهری درمی‌آورد که بر اثر بی آبی تبدیل به بیابان شده است. او با تعریف‌های دروغین از خود برای اهالی شهر خودش را یک قهرمان معرفی می‌کند و به آنها قول می‌دهد مشکل بی آبی آنجا را حل کند. پس از مدتی اهالی شهر متوجه دروغگویی‌های او می‌شوند و...

تایمز موتوری -29‌/‌اسفند‌/‌90

تایمز پیک موتوری است که حین بردن یک دست کت و شلوار دامادی، طی حادثه‌ای به زمین می‌خورد و کت و شلوار کثیف می‌شود و تصمیم می‌گیرد خود کت و شلوار را بشوید و... .

اخراجی‌ها 3 -29‌/‌اسفند‌/‌90

جنگ تمام شده، اخراجی‌ها و دیگر همرزمانشان به شهر برگشتند و هر کس در پی کسب و کاری است. یک برنامه زنده تلویزیونی در تلاش است تا تعدادی از آن رزمندگان را برای حضور در یک برنامه دعوت کند، شرایط نامساعد حال یکی از این همرزمان او را راهی بیمارستان می‌کند، اما براثر حوادثی در سطح شهر دیر به بیمارستان می‌رسد و تا پای شهادت پیش می‌رود و این بهانه‌ای برای حضور همرزمان سابق در بیمارستان می‌شود که حالا هر یک از آنها شخصیتی جدید دارند و... .

شیر و عسل- 1‌ فروردین

شاهرخ خان جوانی، 30 ساله و هندی‌تبار است که بعد از درگذشت مادرش همراه مباشرش آمیتا به ایران برمی‌گردد تا طبق وصیت‌نامه، ارثیه‌اش را از دایی‌اش تحویل بگیرد و... .

گاوچران‌ها و بیگانگان- 2‌ فروردین

جیک، سارقی است که همراه همسرش در کلبه‌ای زندگی می‌کند، تا این که یک روز موجودات فضایی که به دنبال طلا هستند به منزل آنها حمله‌ور شده، همسرش را کشته و او را زخمی می‌کنند و دستبندی به دست او می‌بندند. بعد از آن، جیک که خاطره مبهمی از این واقعه در ذهن دارد سر از دهکده کوچکی در می‌آورد و در آنجا با زنی آشنا می‌شود به نام الا که او نیز از فضا آمده اما ظاهری انسانی دارد و... .

هانا -3‌ فروردین

اریک هلر به همراه دخترش هانا در محلی کوهستانی نزدیک به قطب شمال در کلبه‌ای زندگی می‌کنند. اریک کماندوی سابق ارتش آمریکاست و هانا تحت آموزش فنی او تبدیل به کماندویی 15 ساله شده است. اریک از سازمان ارتش آمریکا به علت آزمایش‌های غیرانسانی جدا شده است و... .

به رنگ ارغوان-4‌ فروردین

«شفق» یکی از عوامل گروهک‌های سیاسی که اوایل انقلاب با به پا کردن آشوب از کشور گریخته‌اند، پس از سال‌ها تصمیم می‌گیرد برای دیدن دخترش «ارغوان» که دانشجوی دانشکده جنگلداری است مخفیانه به ایران بازگردد. یکی از مأموران امنیتی به نام «بهزاد» به عنوان دانشجو وارد دانشکده شده و از تمامی امکانات مدرن امنیتی استفاده می‌کند تا با کنترل ارغوان، شفق را به دام اندازد. در این میان بین او و ارغوان رابطه‌ای عاطفی به‌وجود می‌آید.

منبع رمز- 5‌ فروردین

سروان کلتر استیو نز، خلبان بالگردی در پایگاه نظامی آمریکا در افغانستان است. یک سرباز آمریکایی که افسرده شده، در انبار مهمات، نارنجک می‌اندازد و باعث کشته شدن عده زیادی از مردم افغان و نیز افراد پایگاه می‌شود. کلتر استیونز که در حالت کماست، به آمریکا برگردانده می‌شود تا از باقی مانده مدار ذهنی او برای یک عملیات نظامی استفاده شود و...

نبرد پولادین-6‌ فروردین

چارلی مردیست که علاقه زیادی به مسابقات ربات‌ها دارد، او که پس از سال‌ها مجبور است مدتی را به‌رغم میل باطنی‌اش با پسر 11 ساله‌اش بگذراند به طور اتفاقی با رباتی برخورد و آن را برای مسابقات بسیار مهم آماده می‌کند و در این راه ارتباط عاطفی پدر و فرزندیشان مستحکم‌تر می‌شود و... .

دلشکسته -7‌ فروردین

داستان حکایت سرگشتگی و دلدادگی 2 جوان، از 2 قشر و 2 فرهنگ متفاوت را روایت می‌کند. نفس خجسته دختری است پرشور و پرانگیزه از قشر مرفه و تحصیلکرده که خیلی هم در قید و بند مذهب قرار ندارد، در مقابل امیرعلی دوران، جوانی است مذهبی، سربه زیر،از قشر متوسط و بسیار مؤدب که حال و هوای مذهبی اش در چهره و ظاهرش نمایان است. امیرعلی به شغل صحافی مشغول است. این دو، در رشته جامعه‌شناسی و در یک دانشگاه مشغول تحصیل هستند. به دستور یکی از استادان دانشگاه قرار می‌شود نفس و امیرعلی با هم پایان نامه‌هایشان را در مورد ترسیم جامعه آرمانی تحویل دهند و...

مسیر مخفی- 8‌ فروردین

عده‌ای کاوشگر برای پیدا کردن راهی مخفی در غاری به نام اس آلا که قدمت آن به یک میلیون سال می‌رسد و تاکنون هیچ انسانی به درون آن پا نگذاشته است، داوطلب می‌شوند. در این میان مردی که سال‌ها تجربه غار نوردی دارد به نام فرانک همراه پسرش جاش نیز حضور دارند، فرانک به عنوان راهنمای آنان مسیر را نشان می‌دهد. جاش که ارتباط چندان خوبی با پدرش ندارد در این مسیر او را بیشتر می‌شناسد و کم کم به او علاقه‌مند می‌شود و... .

بلک تورن- 10‌ فروردین

بوچ کسیدی راهزنی که در گذشته همراه دوست خود ساندنس کید در آمریکای شمالی تحت تعقیب قرار گرفته برای فرار به همراه کید و خواهر او (اتا) به آمریکای جنوبی می‌گریزند. بوچ با اتا ازدواج می‌کند و اتا باردار می‌شود و برای حفظ جان کودک خود برمی‌گردد. در میان راه کید می‌میرد و بوچ به بولیوی می‌رود و در آنجا به پرورش اسب مشغول می‌شود، بیست و چند سال بعد... .

جاسوس -11‌ فروردین

این فیلم روایتگر جریان سرد در دهه 70 میلادی اداره ضد جاسوسی انگلیس است که در یک عملیات خیلی مهم در بوداپست با شکست مواجه می‌شود. این رسوایی باعث برکناری رئیس این اداره می‌شود. گمان می‌رود که یکی از 4 معاون ارشد رئیس اداره احتمالا باید جاسوس روس‌ها باشد و... .

نفوذی- 12‌ فروردین

سال 1382، فریدون کیانفر همراه عده‌ای دیگر از اسیران جنگی به جا مانده در عراق، به ایران برگردانده می‌شود. 2 نفر از نیروهای اطلاعاتی و امنیتی او را به دلیل این که مشهور به جاسوسی، پیوستن به سازمان مجاهدین و نقش داشتن در شهادت عده‌ای از اسیران ایرانی بوده، بازداشت و بازجویی می‌کنند. از سوی دیگر، بدنامی فریدون برای خانواده‌اش هم از قدیم مشکل درست کرده و ...

ظاهر- 13‌ فروردین

داستان فیلم درباره وکیلی به نام سامیا صدیقی است که برای آغاز وکالتش پرونده شخصی را به عهده می‌گیرد که 22 سال در زندان است و برای تبرئه او به داستان زندگی‌اش رجوع می‌کند که اشاره به دختری به نام زارا دارد زارا برای برآورده کردن آرزوی بی‌بی‌اش از پاکستان به هندوستان می‌رود و در آنجا با ظاهر خان آشنا می‌شود. ظاهر خان برای خواستگاری او از خانواده اش به پاکستان سفر می‌کند و...

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها