بازتاب پیام نوروزی رهبر انقلاب در رسانه‌های خارجی

اسرائیل در محاصره است

رسانه‌های خارجی پس از پخش پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب این پیام را در رسانه‌های خود بازتاب داده و به تحلیل مباحث مطرح شده در این پیام پرداختند.
کد خبر: ۴۶۳۷۶۵

در همین زمینه یک پایگاه‌ خبری لبنانی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری نوشت که رهبر ایران اعلام کرد که رژیم صهیونیستی که دشمن نخست جمهوری اسلامی ایران و اسلام است در محاصره قرار دارد.

پایگاه خبری الانتقاد لبنان نوشت که رهبر ایران در پیام خود اعلام کرد که رژیم صهیونیستی که دشمن نخست ایران و اسلام است در محاصره قرار گرفته است و کسانی که بدی ایران را می‌خواهند، با مشکلات متعددی مواجه شدند و ملت‌هایی که جمهوری اسلامی از آنها حمایت کرده‌اند اهداف بزرگی را محقق کردند.

این پایگاه اینترنتی نوشت که رهبر ایران به مشارکت وسیع مردم این کشور در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و انتخابات اخیر اشاره کرد.

الانتقاد در ادامه خبر خود به تشریح معنای نوروز و سال جدید ایرانی پرداخت.

پیام رهبر ایران بر بی‌اعتنایی تهران به فشارهای غرب تاکید دارد

خبرگزاری فرانسه نیز با اشاره به پیام مقام معظم رهبری به مناسبت سال نو و همچنین شلیک ناو جماران در لحظه تحویل سال، نوشت که ایران بر بی‌اعتنایی به فشارهای غرب تاکید دارد.

این خبرگزاری نوشت که ایرانیان سال نوی خورشیدی را با سخنان رهبرشان درباره تقویت اقتصاد آغاز کردند.

خبرگزاری فرانسه نوشت که تلویزیون ایران در آغاز سال نوی میلادی شلیک از ناو جماران و سخنرانی رهبر ایران را نشان داد تا بر بی اعتنایی این کشور بر فشارهای غرب برای توقف برنامه هسته‌ایش تاکید دارد.

این خبرگزاری اضافه کرد که رهبر ایران در پیام نوروزی خود گفت: اگر ایران اقتصاد خود را تقویت کند، تلاش‌های دشمن علیه ما ناکام خواهد ماند.

خبرگزاری فرانسه افزود که رهبر ایران به پیشرفت‌های هسته ای ایران طی 12 ماه گذشته و همچنین حوادث گوناگون در خاورمیانه و سقوط دیکتاتورهای عرب و افزایش قدرت دولت‌های اسلامی اشاره کرد.

رهبر ایران از مردم خواست با حمایت از تولید داخلی با غرب مقابله کنند

خبرگزاری آمریکایی آسوشیتدپرس نیز در پوشش خبری پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب اسلامی نوشت که رهبر ایران از مردم کشورش خواست تا با حمایت از تولید داخلی با فشارهای غرب مقابله کنند.

این خبرگزاری طی خبری نوشت که رهبر ایران طی پیامی به مناسبت آغاز سال نو گفت که حمایت بیشتر از تولیدات صنعتی داخلی می‌تواند با تحریم‌های غرب علیه این کشور مقابله کند.

این خبرگزاری آمریکایی نوشت که سخنان آیت‌الله علی خامنه‌ای آخرین دور از نمایش بی‌اعتنایی ایران در برابر فشارهای غرب از تحریم‌ها تا احتمال حمله نظامی است.

آسوشیتدپرس در ادامه با اشاره به این موضوع که ایران چندین دهه است که تحت تحریم‌ها قرار دارد، نوشت که رهبر ایران گفت: اگر ملت ایران به عزم، آگاهی و برنامه‌ریزی خود اتکا کند می‌تواند بر چالش‌هایی که دشمن ایجاد کرده، فائق آید.

این خبرگزاری آمریکایی افزود که رهبر ایران تاکید کرد که اگر اقتصاد ایران شکوفا شود، دشمنان کشور امید خود را از دست داده و توطئه‌ها ناکام خواهد ماند.

رهبر ایران اسرائیل را در "محاصره" دانست

یک روزنامه صهیونیستی نیز این بخش از سخنان رهبر معظم انقلاب را در پیام نوروزی مورد توجه قرار داده که ایشان گفته‌اند اسرائیل در محاصره است.
خبرگزاری فارس: هاآرتص: رهبر ایران اسرائیل را در "محاصره" دانست

روزنامه صهیونیستی هاآرتص با بازتاب پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب گزارش داد آیت الله خامنه‌ای در این سخنرانی تاکید کرد ایران قادر است مقابل فشار‌های سیاسی و اقتصادی غرب ایستادگی کند.

این روزنامه در ادامه نوشت،آیت الله خامنه‌ای امروز کشور‌هایی را که به دنبال صدمه‌زدن به ایران هستند، در مواجهه با مشکلات گوناگون دانسته، تاکید کرد تحولات سیاسی خاورمیانه اهداف بدخواهانه کشور‌های غربی را ناکام گذاشته و اسرائیل را در محاصره قرار داده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها