پاسخ چهره های سیاسی

بهترین خاطره در سال 90

سال 90 با همه تلخی ها وشیرینی های آن رو به پایان است، در آستانه حلول سال نو خبرنگار جام جم آنلاین به سراغ چهره های سیاسی و رسانه ای رفته و بهترین خاطرات آنان در سال جاری را جویا شده است.
کد خبر: ۴۶۳۳۷۵

 فرونشاندن پهپاد جاسوسی

حمید رضا ترقی معاون امور بین الملل حزب موتلفه اسلامی  بهترین خاطره خود در سال 90 را فرونشاندن پهپاد جاسوسی آمریکا توسط نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در شرق کشور  دانست.

 وی گفت: فرونشاندن پهپاد جاسوسی غرور استکبار را شکست ، کاخ سفید را به ریشخند گرفت و قدرت اطلاعاتی و جنگ الکترونیکی جمهوری اسلامی ایران را به جهانیان نشان داد.

ترقی افزود: پائین آوردن هواپیمای جاسوسی آمریکا غرور و عزت ملی ما را در دنیا چند برابر کرد.

 حضور حماسی پای صندوقهای رای

محمد کاظم انبارلوئی سردبیر روزنامه رسالت بهترین خاطره خود در سال 90 را حضور حماسه ساز مردم پای صندوقهای رای در 12 اسفند ذکر کرد.

"‌بهترین خاطره من درسال جاری دیدن صفوف به هم فشرده مردم در پای صندوقهای رای و اقدام بصیرانه آنان در پاسخگویی به تهدیدات دشمنان بود."

وی گفت: طراحان جنگ نرم پس از شکست مفتضحانه در آشوبهای خیابانی سال 88 موضوع تحریم انتخابات مجلس نهم را طراحی کردند تا علامت سئوال بزرگی روی مشروعیت مردمی نظام بگذارند.
             
انبارلوئی یادآورشد: دشمنان خارجی و عناصر خائن و وابسته به آنان در داخل کشور پیوسته این پیام را تکرار می کردند که مردم در 12 اسفند در خانه بمانند ولی برغم تلاشهای مذبوحانه آنان مردم در 12 اسفند رکورد بی سابقه ای از مشارکت سیاسی بر جای گذاشتند به طوری که این مشارکت فراتر از حتی کشورهای مدعی دموکراسی مانند آمریکا ، انگلیس و فرانسه بود.

حل مشکلات یک جانباز شیمیایی

سید جلال فیاضی مدیر مسئول روزنامه «شهرآرا» که در مشهد مقدس منتشر می شود بهترین خاطره خود در سال 90 را این گونه گفت:  بهترین خاطره من مربوط به زندگی یک جانباز شیمیایی دوران دفاع مقدس بود که در روزنامه شهرآرا  منتشر شد.

" ماجرا از این قرار بود که همسر جانباز از او مراقبت می کرد ولی در حادثه ای پای او شکست و جانباز مجبور شد علاوه بر خود به مشکلات همسرش نیز رسیدگی و از او مراقبت نماید. "

وی افزود: این جانباز علاوه بر اینکه برای رفع مشکل تنفسی اش اکسیژن مصرف می کرد در خانه استیجاری نیز زندگی می کرد و صاحبخانه او را جواب کرده بود که با انتشار گزارش وضعیت زندگی اش فرد خیری منزلی رهن در اختیار جانباز قرار داد و مسئولان بنیاد جانبازان استان نیز به سراغ این خانواده رفته و مشکلاتشان را بر طرف کردند.  

محمد دوامی- جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها