در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
به گزارش ایرنا، مهدی غضنفری روز یکشنبه در حاشیه نهمین همایش تعالی سازمانی و نهمین جایزه ملی بهرهوری به خبرنگاران گفت: حدود 3 هفته پیش در آخرین جلسه با خودروسازان و سازمان حمایت مصرفکنندگان و تولیدکنندگان، مقرر شد آنها نظرات مشترک خود درباره قیمتگذاری خودرو را نهایی کنند.
وی افزود: هماکنون درباره مدل قیمتگذاری خودرو 2 دیدگاه از سوی خودروسازان و سازمان حمایت مطرح است. خودروسازان معتقدند نوعی سفتهبازی در برخی مدلهای خودرو شکل گرفته، به این معنی که خودرو با قیمت سازمان حمایت از خودروساز خریداری و در حاشیه بازار به نرخ دیگری به نفر بعدی فروخته میشود. غضنفری افزود: سازمان حمایت و خودروسازان درخواستهای متعددی مبنی بر این که مدل قیمتگذاری مشخص شود، دارند و میخواهند مدل قیمتگذاری براساس قیمت تمام شده باشد، در این صورت با یک مشکل دیگر در حاشیه بازار برخورد میشود زیرا که حاشیه بازار نوعی سفتهبازی است. وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: در مدل قیمتگذاری براساس حاشیه بازار، مصرفکنندگان به سمت خرید خودروهایی میروند که حاشیه سود آن کمتر باشد تا بتوانند خودرویی ارزانتر تهیه کنند و این مدل هنوز نهایی نشده است.
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
شاهین بیانی در گفتوگو با «جامجم»:
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد