پشتک واروی خاطره انگیز

در طوفانی که کریمی و کیا راه انداختند حق او کمی خورده شد؛ حسین کعبی که حالا همه او را با بهترین راستهای تاریخ ایران مقایسه می کنند، با آشتیانی و زرینچه و شاهین بیانی و حتی بالاتر از آنها.
کد خبر: ۴۵۹۷۵

خیلی ها می گویند زوجی که او و کیا در راست زمین تشکیل داده اند در فوتبال ایران نظیر ندارد، راست ویرانگر و وحشتناک.
آنها از بازی با ژاپن گرد و خاکشان را شروع کردند. با حرکتهای انفجاری حسین و پاسهای تودر بی نظیر کیا والبته شعبده بازی کریمی در میانه میدان ، کاری کردند که زیکو چشمهایش از حدقه بزند بیرون بعد همه فکر می کردند کره ای ها با دیدن این بازی دیگر اجازه نخواهند داد ایران در منطقه چپ دفاعی شان بزن و بکوب راه بیندازد، اما موفق نشدند.
اتفاقا اولین گل را هم حسین ساخت. یک فرار معرکه و پاس گلی که کریمی قدرش را دانست. بعدی را هم کیا ساخت و کریمی نواخت.
حالا این دو تا آخری شده اند ستاره های درجه یک آسیا توی تیم منتخب قرار گرفتند. یکی آقای گل شد، آن یکی آقای پاس گل. صدای همه درآمد که چرا AFC حق شان را خورده است.
همه گفتند کفش طلا و توپ طلا حق ما بود. شکارچی هایی که از سراسر اروپا آمده بودند تا دنبال لقمه های چرب بگردند دست روی آنها گذاشتند. کریمی اعجوبه و کیا که دیگر یک چهره بین المللی است. در این میان آنها که باید می دیدند، حسین را خوب دیدند.
با موهای کوتاه کرده اش و با حرکات محشرش. شانس آوردیم پس از دلخوری اش از علی دایی و بعد از غرغری که کرد و گفت وقتی برگردد تهران همه چیز را می گوید و دور تیم را خط می کشد، زیاد جریمه نشد.
همان نیمکت شینی یک نیمه ای جلوی عمان کافی بود تا برانکو بفهمد که نبودن او چه معنی ای دارد و سریع او را برگرداند تا اوضاع خراب تر نشود. البته چیزی نمانده بود در بازی با بحرین کار دست خودش بدهد.
لابد فهمیده بود که آنها به عربی چی می گویند و می خواست برود توی شکمشان 4 نفر جمع شدند تا توانستند جمعش کنند. و مطمئنا حسون (توی اردو و توی محل این طوری صدایش می کنند) از این به بعد می شود یکی از سوژه های اصلی تیم ملی ، یکی از ستاره های بدون چشمپوشی.
او توی همین 2 سال خودش را به همه جا رسانده و به همه تحمیل کرده است. از تیم المپیک تا تیم ملی را هم ، با همان سرعتی آمده که طول زمین را می دود. اگر چند وقت دیگر بشنویم بازیکن 40 کیلویی فولاد اهواز مشتری درجه یک اروپایی پیدا کرده اصلا تعجب نمی کنیم.
پارسال هم رفت انگلیس تست داد و چقدر خوب شد که با یکی از تیمهای دسته اولی جزیره به توافق نرسید. جام ملتهای آسیا به پایان رسید و یکی از صحنه هایی که هیچ وقت از یاد کسی نخواهد رفت احتمالا پشتک و وارویی است که او پس از تکل بازیکن چینی روی هوا زد.
با او مثلث Kهای تیم ملی تکمیل است. کریمی ، کیا و حالا این یکی...حسین کعبی.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها