فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی با اعلام این که در 48ساعت گذشته 5700 کیلوگرم مواد مخدر طی درگیری با اشرار کشف و ضبط شد، گفت: قاچاقچیان بتدریج به جنوب سیستان و مرز «جکی گور» رفته و در مناطق صعب‌العبور اقدام به ترانزیت مواد مخدر به کشور می‌کنند.
کد خبر: ۴۵۷۹۰۷

سردار حسین ذوالفقاری دیروز در نشستی خبری با اشاره به چند عملیات مرزبانان در شرق و شمال غرب کشور طی 48 ساعت گذشته، افزود: در شرق کشور ماموران مرزبانی در 4 عملیات که 3 عملیات آن پی در پی و برای انهدام یک باند اجرا شده بود، توانستند 5700 کیلوگرم مواد مخدر را کشف کنند و در 3 درگیری مسلحانه یکی از اشرار را به‌هلاکت برسانند.

وی ادامه داد: همچنین از قاچاقچیان تعدادی شتر که برای حمل مواد مخدر از آنها استفاده می‌شد، همراه چند خودرو کشف و توقیف شد.

فرمانده مرزبانی کشور با بیان این که اقدامات کنترلی مرز از شمال سیستان شروع شده است، تاکید کرد: هم‌اکنون با سرمایه‌گذاری در حال کنترل مرز میرجاوه تا سراوان هستیم اما قاچاقچیان بتدریج به جنوب سیستان و مرز «جکی گور» رفته و از طریق مناطق صعب‌العبور مواد مخدر وارد کشور می‌کنند. پلیس مرزبانی با کارهای اطلاعاتی ضربه‌های مهلکی را به اشرار و قاچاقچیان وارد کرده و چندی قبل نیز درگیری‌های مسلحانه‌ای در مرز رخ داد که با پاسخ قاطع مرزبانی همراه بود.

سردار ذوالفقاری با اشاره به اجرای چند عملیات در مرزهای شمال غرب کشور، خاطرنشان کرد: با توجه به این که مناطق مرزهای شمال غرب کشور هم‌اکنون دارای هوای سرد و پر از برف است، در 48 ساعت گذشته شاهد تحرک قاچاقچیان بودیم و ماموران هنگ مرزی ارومیه در این مدت موفق شدند 200 قبضه سلاح جنگی و شکاری از آنها کشف و ضبط کنند، ضمن آن که احتمال می‌دهیم دست‌های پنهانی پشت قضیه قاچاق سلاح وجود داشته باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها