سردار وحیدی اعلام کرد:

رمزگشایی از هواپیمای جاسوسی

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: این وزارتخانه از پیشنهاد وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برای رمزگشایی هواپیمای جاسوسی آمریکا که اخیرا توسط نیروهای مسلح در اختیار گرفته شد، استقبال می کند.
کد خبر: ۴۵۷۸۷۸

سردار سرتیپ پاسدار 'احمد وحیدی' در گفت و گو با ایرنا افزود: این اعلام آمادگی وزارت علوم نشان دهنده روحیه علمی و جهادی است که امروز در دانشگاه ها و دانشمندان ایرانی حکمفرما است.

وی خاطرنشان کرد: وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در هر برنامه ای از دانشگاه ها و توانمندی متخصصان ایرانی استفاده می کند.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح درخصوص ساخت انواع هواپیماهای بدون سرنشین توسط متخصصان توانمند ایرانی یادآور شد: امروز جمهوری اسلامی ایران توانایی تولید انواع پرنده های پیشرفته بدون سرنشین را دارد و این توانمندی را به اثبات رسانده است.

سردار وحیدی با بیان این که مباحث نانو حوزه های گسترده ای را در بخش دفاعی دارد، گفت: اقدامات ارزشمندی در زمینه نانو در بخش دفاعی کشور انجام شده است.

وی یادآور شد: در بخش نانومواد و نانوتیوپ ها، در حوزه سبک سازی ها و در سایر حوزه ها از فناوری نانو استفاده می شود.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح افزود: کارهای ارزشمند و خوبی در این بخش انجام شده که نتایج مثبتی هم در برداشته است که در قالب نانومواد استفاده می شود.

سردار وحیدی با اشاره به حرف های ضد و نقیض علیه جمهوری اسلامی ایران اظهارداشت: غربی ها اگر چه حرف های پراکنده و متناقضی می زنند اما خودشان اعلام کرده اند که قصد عملیات نظامی علیه ایران ندارند و از این مواضع عقب نشینی کرده اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها