امیرخانی از شهریار: قیمت تمامی اجناس بر خلاف مبلغ یارانه‌ها، هر روز روبه افزایش است. چرا؟
کد خبر: ۴۵۶۶۲۹

نارویی از تهران: متاسفانه یکی از انشعابات برق شهرک زینبیه دچار مشکل شده و باعث سوختن لوازم برقی ساکنان این شهرک شده است. برای رفع این مشکل به اداره برق منطقه 17شهریور مراجعه کردیم که متاسفانه کسی جوابگو نبود. حال تکلیف ما ساکنان این شهرک چه می‌شود؟

یک شهروند از مراوه‌‌تپه: از شهرداری شهر می‌خواهیم برای مرمت آسفالت خیابان شهید ایوب اقدام کند.

یک شهروند از رفسنجان: ای کاش مسوولان حج و زیارت اولویت حج را به کسانی می‌دادند که سنی از آنها گذشته و اولویت‌های بالا شاید برای آنها دیر شود.

یک شهروند از شهریار: ای‌کاش مسوولان ذی‌ربط در این سرمای طاقت‌فرسا به فکر کسانی بودند که در شهریار کارتن خوابند و زندگی‌شان بسختی سپری می‌شود.

فتح‌الله‌زاده از ارومیه: مطالبات و معوقات مستمری‌بگیران چه زمانی پرداخت می‌شود؟

زمانی از بابل: چرا کمیسیون آژانس‌های اتومبیـل را به 15درصد رسانده‌اند، مگر ما مالیات و بیمه و اجاره مغازه نمی‌دهیم و هر سال نیز این موارد زیاد نمی‌شود؟

یک شهروند از تنکابن: با توجه به نزدیکی سال نو از مسوولان اداره راه استان می‌خواهیم به وضعیت راه نشتارود به تنکابن رسیدگی کنند، چرا که اصلا این راه جوابگوی مسافران نوروزی نیست.

بازیار از اسلام‌آباد غرب: با وجود تحویل چغندر قند کشاورزان منطقه در تابستان به کارخانه قند اسلام‌آباد، ولی مبالغ آن هنوز پرداخت نشده است. علت چیست؟

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها