شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستاد مرکزی دهه فجر انقلاب اسلامی با صدور بیانیه تشکری، از جوشش ایمان و تجلی بصیرت و نمایش وحدت و اقتدار ملی ملت آگاه و سرافراز ایران اسلامی در راهپیمایی دشمن شکن یوم‌الله بیست و دوم بهمن 1390 در سراسر کشور تقدیر و تشکر کرد.
کد خبر: ۴۵۶۶۱۳

  در این بیانیه آمده است ؛ ملت عظیم الشأن ایران اسلامی، حلاوت وشیرینی حماسه ایمان و بصیرت شما ملت آگاه و سرافراز ایران اسلامی در یوم الله 22 بهمن و در بزرگداشت عید انقلاب با پیروزی وظفرمندی عزت‌آفرین سال گذشته برادران مسلمان ما در مصر دو صد چندان شد.

امروز ، در یوم الله 22 بهمن مردم مسلمان وآزاده ایران و مصر ، پیروزی بزرگ انقلاب اسلامی بر نظام های سلطه جهانی و سقوط دیکتاتورهای دست نشانده آمریکا را جشن گرفتند.

امروز ، پیروزی بزرگ برادران مسلمان و مبارز در منطقه خاورمیانه یادآور سقوط حکومت دیکتاتور دست پرورده آمریکا در بهمن تاریخی 57 بود.

امروز ، یوم الله ایران اسلامی بود ، روزی که پیام انقلاب اسلامی ایران با در نوردیدن همه مرزهای جغرافیایی و سیاسی در فرسنگ‌ها کیلومتر آن طرف تر ازجانب مردم مسلمان و آزاده جهان بر سر دیکتاتور های زمانه فریاد زده شد و سقوط همه نظام‌های سلطه و استبداد را نوید داد.

ملت رشید و غیور ایران اسلامی ! به درستی که : با قدرت سلاح ایمان و بصیرت و شور حسینی و شعور سیاسی‌ تان حماسه ای ماندگار خلق کردید.

امروز جلوه‌ای عظیم از خلق حماسه بصیرت و حضور ملت ازجانب دوربین‌ها و خبرنگاران در صفحه رسانه‌ها به ثبت رسید ودر تاریخ افتخارات بشریت ماندگار شد به طوری که تمام معادلات و تحلیل های رسانه‌های رقیب و دشمن را به هم ریخته و تمام اصحاب رسانه استکبار جهانی را به شگفت ، بهت و حیرتی عظیم فرو برد.

ملت سلحشور، شهید پرور و همیشه در صحنه ایران با روحیه ایمان در 22 بهمن 1357 افتخار آفریدند و شب سیاه ظلمت را به سپیدی پگاه امید بدل ساختند و امروز ، بعد از گذشت سی و چهار بهار آزادی از آن حماسه عظیم، بار دیگر خوش درخشیدند و حماسه‌ای بس عظیم‌تر و پرشکوه‌تر بر جای نهادند تا آن جا که بهت و حیرت جهانیان و رسانه‌ها و بنگاه های دروغ‌پرداز غربی و اربابان رسانه را در پی داشت.

امروز، جلوه‌ای از "شکوه و اقتدار ووحدت" ملت و دولت با آرمان‌های والای انقلاب بر صفحه میادین و خیابان‌های سراسر میهن اسلامی ایران نقش بست و امیدبخش خیزش و خروش های پی در پی ملت های تحت ظلم و ستم استکبار شد.

اینک در طلیعه سی وچهارمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی و در آغازین روز ورود به چهارمین سال از"دهه پیشرفت و عدالت" ، ستاد مرکزی دهه فجر انقلاب اسلامی و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی این همه شور و شعور را پاس داشته و این حماسه عظیم را به پیشگاه مقام معظم رهبری و تمامی ایرانیان عزیز تبریک و از ایستادگی و پایداری ملت قهرمان ایران اسلامی تقدیر و تشکر می کند و دستان و بازوان پر مهر همه خالقان این حماسه شکوهمند و فجرآفرینان و فجر یاوران انقلاب اسلامی را بوسه باران می‌کند.( واحد مرکزی خبر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها