مثلث شوم

حسین فدایی دبیرکل جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی امروز در جمع خبرنگاران طی سخنانی گفت:نظام سلطه به دنبال بازسازی توطئه‌های خویش است و شواهد نشان می‌دهد که قصد دارد با استفاده از ظرفیت گذشته فتنه و ظرفیت جدید انحراف به این هدف دست بیابد.
کد خبر: ۴۵۲۱۳۹

به گزارش فارس دبیرکل جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با بیان اینکه مثلث شوم نظام سلطه، فتنه و انحراف مواضع مشترکی دارند که بر اساس آن می‌خواهند انتخابات آتی مجلس رونق نداشته باشد. فصل مشترک آنها سیاه‌نمایی، ایجاد اختلاف بین مسئولان و اصولگرایان و ایجاد یأس و نشان دادن شرایط اضطراری در وضعیت کشور است.

فدایی همچینن در پاسخ به سؤال خبرنگار یک رسانه خارجی در مورد دلایل خود برای ارتباط نظام سلطه فتنه و جریان انحرافی گفت: در رابطه با این مثلث هم شواهد و قرائنی داریم که از ارتباط آنها خبر می‌دهد و هم ارتباطات و شواهد ظاهری امر گویای همین استدلال است. مثلا همسر دکتر فاطمی که به ایران آمد، یکی از کارهایش این بود که این هماهنگی را انجام دهد که البته اقداماتی هم انجام داد.

روایت روزنامه‌ انگلیسی ازیک ترور

یک روزنامه‌ انگلیسی فاش کرد که عوامل موساد در پس حمله‌ تروریستی که هفته‌ گذشته به شهادت مصطفی احمدی‌ روشن منجر شد قرار داشتند و به نقل از منبعی که به هویشتش اشاره نکرد به افشای جزییات لحظه به لحظه این عملیات تروریستی پرداخت.

 ساندی تایمز گزارش داد: گروهی کوچک از عوامل اسراییلی نقاطی مهم در پایتخت ایران را تحت نظر داشتند. هدف آنان "روشن" بود. اگر دستگیر می‌شدند، خودشان هم کشته می‌شدند.

روزنامه‌ انگلیسی نوشت: جوخه ضربت در پنج حمله به دانشمندان هسته‌یی هر بار از موتور سیکلت استفاده کرده است. موتور در ترافیک پایتخت وسیله‌ای همیشه و در همه جا حاضر است. موتورسواران اغلب از ماسک‌های جراحی برای محافظت در برابر آلودگی هوا استفاده می‌کنند و می‌توانند بدون جلب توجه میان خودروهای متوقف حرکت کنند و به هدف نزدیک شوند. آن‌ها با سرعت حرکت کردند تا به خیابان " گل‌نبی" جایی که روشن همیشه در مسیر سرکار از آن‌جا می‌گذشت،‌ برسند. ساعت 8:20 دقیقه پژو را شناسایی کردند.

فرد ماسکداری که ترک موتور نشسته بود سریع چک کرد که روشن همان مسافر مورد نظر است سپس یک بمب مغناطیسی را به خودرو چسباند. موتور با سرعت از محل گریخت. این وسیله انفجاری پلاستیکی طوری طراحی شده بود که با حداکثر قدرت به مسافر صدمه بزند. 9 ثانیه بعد منفجر شد. این دانشمند در جا کشته شد. قشقایی به شدت آسیب دید و در بیمارستان جان سپرد.

آمریکا دنبال رابطه با ایران

شبکه سی‌ ان‌ ان در گزارشی از جزئیات تازه‌ای از نامه‌های آمریکا و کانالهای واشنگتن برای ارتباط با ایران پرده برداشت.

سی‌ ان‌ ان در این باره نوشته است: آمریکا پیشنهاد داده که یک خط ارتباطی مستقیم بین دو کشور ایجاد شود که ایجاد چنین خط ارتباطی، در فضایی که برخی کشورهای منطقه از افزایش تنش میان تهران و واشنگتن بدشان نمی آید؛ می‌تواند امیدبخش و کمک‌دهنده باشد، اما قطعا چنین خط ارتباطی به تنهایی کافی نیست.

لابی صهیونیستی به محض آگاهی از پیشنهاد دوباره آمریکایی‌ها به شدت به تکاپو افتاده‌اند تا به هر گونه که می‌شود، سناریوی خود یعنی ایجاد یک جنگ افروزی جدید را در منطقه روی میز بیاورند.

ترور؛ رمز بقای منافقین

رویکرد منافقین بار دیگر بر روی اعمال تروریستی تمرکز یافت تا به دولت آمریکا ثابت کند می تواند به عنوان یک نیروی نظامی و مزدور در منطقه مطابق با خواسته واشنگتن حرکت کند. این تنها راهی است که منافقین خیلی خوب بلدند و از این طریق میخواهند مورد استفاده و در پی آن مورد حمایت قرار گیرند تا از فروپاشی قریب الوقوع خود جلوگیری نمایند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هابیلیان (خانواده شهدای ترور کشور) امروز نیز این گروهک که در آستانه اخراج از عراق و به دنبال آن فروپاشی پیش می رود به دنبال صدامی دیگر می گردد تا دوباره از حالت فلاکت بار خود خارج شود چرا که تمامی تلاش های سرکردگان این فرقه برای معرفی خود به عنوان یک نظام دموکراتیک و به دنبال آن جذب سرمایه و حمایت از آمریکایی ها به ثمر ننشست .

 سیاستمداران آمریکایی به خوبی به میزان تنفر ملت ایران از این گروهک و همچنین تناقض مضحک آنها با یک ساختار دموکراتیک اطلاع داشتند. البته حمایتهای جسته و گریخته آمریکا تاکنون به این گروه فرصت وجود داده اما وضعیت فعلی آنها حمایتی به مراتب بیشتر از این را می طلبد.

 

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها