اتفاق تلخ این هفته را یک زن و شوهر رقم زده‌اند. آن دو به خاطر اعتیاد به کراک و شیشه دست به دزدی می‌زدند و کودکان خردسال را هدف قرار می‌دادند. آنها علاوه بر این‌که با دزدی از دختربچه‌ها جرمی تلخ و زشت را مرتکب می‌شدند، برای این‌که پلیس به آنها شک نکند از 2 فرزند خردسال خودشان نیز سوء‌استفاده می‌کردند و موقع دزدی آنها را هم با خودشان می‌بردند تا شک‌برانگیز نباشند.
کد خبر: ۴۴۷۴۹۲

ماموران پلیس آگاهی اصفهان وقتی با چندین شکایت مشابه در این خصوص مواجه شدند، به صورت محسوس و نامحسوس در محدوده‌ای که بیشتر سرقت‌ها در آن اتفاق افتاده بود به گشتزنی پرداختند و سرانجام زنی را مشاهده کردند که سعی داشت النگوهای دختری را از دستش درآورد. این زن وقتی دستگیر شد در بازجویی‌ها به سرقت از 20 کودک اقرار و شوهرش را به عنوان همدستش معرفی کرد. ماموران در ادامه مرد معتاد را نیز به دام انداختند.

این مرد می‌گوید: «ما شغلی نداریم و برای تهیه هزینه‌های مواد مخدرمان چاره‌ای جز دزدی نداشتیم. من و همسرم 2 بچه خردسال‌ خود را سوار موتور می‌کردیم و در کوچه‌ها پرسه می‌زدیم و به محض این که دختری را می‌دیدیم که به تنهایی مشغول بازی بود یا برای خرید از خانه بیرون آمده بود، زنم سراغ او می‌رفت و با مهربانی سر صحبت را باز می‌کرد و بعد به بهانه‌های مختلف مثل دادن شیرینی و بستنی کودک را از خانه‌اش دور می‌کرد و با کمک من جواهرات او را به سرقت می‌بردیم».

این دو متهم در حال حاضر در بازداشت به سر می‌برند و تحقیق از آنها ادامه دارد. پلیس برای پیشگیری از چنین حوادث تلخی، بارها به والدین هشدار داده است کودکان خود را به تنهایی به خیابان نفرستند و از مزین کردن آنها به لوازم تزئینی باارزش بپرهیزند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها