مصطفی دنیزلی، گزینه نخست سرمربیگری پرسپولیس از سفر هفته آینده خود به تهران برای انجام مذاکره با مسوولان این باشگاه خبر داد.
کد خبر: ۴۴۶۵۸۹

 دنیزلی درباره آخرین روند مذاکراتش با باشگاه پرسپولیس به خبرنگار ایرنا در آنکارا گفت: این هفته به دلیل مشکلات کاری نمی‌توانم به تهران سفر کنم ولی این امکان وجود دارد که هفته آینده به تهران رفته و دیداری با مسوولان این باشگاه داشته باشم.

در این سفر در باره مسائل مختلف گفت‌وگو خواهم کرد و امیدوارم، سفر نتیجه بخشی باشد.

این مربی اهل ترکیه با تایید گفت‌وگوهایش با محمد رویانیان، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تهران برای تصدی پست سرمربیگری تیم فوتبال این باشگاه اظهار کرد: من، دوستان بسیار خوبی در باشگاه پرسپولیس دارم که از جمله آنان رویانیان است.

وی از دوران حضورش در تیم پرسپولیس به خوبی یاد کرد و گفت: زمانی که به عنوان سرمربی، هدایت تیم پرسپولیس را برعهده داشتم، یکی از بهترین دوران زندگی من بود و من این تیم و هوادارانش را دوست دارم.

دنیزلی در پاسخ به این سوال که آیا مسائل مالی در دیدارش با مسوولان باشگاه پرسپولیس مطرح شده است یا نه، گفت: مسائل مالی در دیدارهای گذشته‌ام با مسوولان این باشگاه مطرح نشده است و عمده مطالبی که در این دیدارها مطرح شد، مسائل خانوادگی من بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها