مدیرعامل آب منطقه‌ای تهران از خروج چاه‌های نیتراته از مدار بهره‌برداری برای آب شرب پایتخت خبر داد و گفت: کیفیت آب شرب از طریق کلرزنی به‌موقع، سیمانته کردن چاه‌ها، خروج از مدار و مخلوط کردن کنترل می‌شود. به گزارش مهر، خسرو ارتقایی در پاسخ به برخی شایعات مبنی بر این‌که کلررسانی مناسبی در مورد آب شرب پایتخت انجام نمی‌شود، افزود: توزیع، تصفیه و کلرزنی آب شرب با شرکت آب و فاضلاب است، اما در جلسات کمیته انسجام بخشی تهران که به ریاست آب منطقه‌ای برگزار می‌شود، گزارشات خوبی نسبت به این موضوع ارائه شده است.
کد خبر: ۴۴۳۸۴۲

مدیرعامل آب منطقه‌ای تهران تصریح کرد: گزارش‌ها نشان می‌دهد که آب شرب تهران از استانداردهای لازم برخوردار است، همچنین درخصوص این‌که آب شرب باید به لحاظ میکروبی و سایر عوامل در وضعیت استانداردی باشد و کلرزنی به‌موقع انجام شود و مخازن در حد استانداردی باشد، باید گفت تمام مسائل آن رعایت می‌شود.

ارتقایی در پاسخ به پاره‌ای موارد در گذشته مبنی بر این که نیترات موجود در آب شرب تهران بیش از حد استاندارد است و این موارد باعث ایجاد نگرانی در بین مردم شده بود، گفت: برای حل این مشکلات چاه‌هایی که دارای نیترات بالا بود، طبق گزارش آب و فاضلاب به صورت کلی از مدار خارج شد.

وی خاطرنشان کرد: بخش دیگری از چاه‌های آب هم با چاه‌های دیگری که کمی نیترات پایین‌تری دارند و دارای کیفیت بهتری هستند، مخلوط می‌شود و در نهایت آب شربی که به منازل مردم می‌رود، مراحل استاندارد را طی کرده و مشکلی ندارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها