یک شهروند از تهرانسر: 2 بانک در منطقه تهرانسر بود که حقوق بازنشستگان را پرداخت می‌کرد. بنا بر دستور سرپرستی بانک این دو با هم ادغام و حال مشکلاتی را برای ما بازنشستگان به وجود آورده‌اند. از مسوولان تقاضای رسیدگی داریم.
کد خبر: ۴۴۲۱۸۰

عظیمی از حصارک کرج: به علت حضور کمرنگ نیروی انتظامی در حصارک بالا هر روز شاهد ناامنی در این منطقه هستیم. از نیروی انتظامی برای حضور مستمر درخواست رسیدگی داریم.

یک شهروند از قزوین: بعد از 33 سال حق بیمه دادن حال چگونه با 400هزار تومان حقوق باید زندگی بگذرانم؟

بهرامی از تهران: چگونه است که مسوولان فقط در حد حرف می‌گویند که اجاره منازل نباید از 9 درصد بیشتر شود در صورتی که هیچ نظارتی بر این کار صورت نمی‌گیرد و حتی این افزایش گاهی به صورت صد درصد اتفاق می‌افتد.

داداشی از اردبیل: بدون این که به در منزل ما برای سرشماری مراجعه کنند، می‌گویند سرشماری پایان یافته است. چرا؟

علوی از همدان: حدود 40 روز است پیکان وانتی تحویل گرفتیم که هنوز پلاک به آن تعلق نگرفته است، چرا در این زمینه کسی جوابگو نیست؟

درویشی از کرمانشاه: برای تبدیل خودروی شخصی خود به تاکسی چند بار به اداره تاکسیرانی مراجعه کردم، ولی کسی جوابگو نیست. از مسوولان می‌خواهم به مشکل من رسیدگی کنند.

یک شهروند از گرمسار: بانک‌ها بتازگی برای دریافت اقساط وام خودرو با تغییر فرمول محاسبه به جای 12 درصد، 16درصد سود وام از مردم دریافت می‌کنند، چرا؟

حسینی از کنگاور: تفاوت و تبعیضی را که بین بازنشستگان تامین اجتماعی با سایر صندوق‌های بازنشستگی وجود دارد، چه کسی نظارت و رسیدگی می‌کند؟

خدایان از سمنان: در اطراف مسجد امام در سمنان، دستفروشان باعث آزار و اذیت ساکنان و مسافران می‌شوند. از شهرداری سمنان برای رسیدگی به این موضوع درخواست مساعدت داریم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها