همسر شهید دکتر علی‌محمدی از تهدید همسرش پیش‌از شهادت خبر داد. به گزارش ایسنا، منصوره کرمی که در نمایشگاه مطبوعات حضور یافته بود، گفت: در سال 87 ما در مکه بودیم که همسرم به من گفت احساس می‌کند تحت مراقبت است و کسی از او فیلمبرداری می‌کند و در شهریور 88 به او تلفن تهدیدآمیزی شد که از سوی منافقین بود.
کد خبر: ۴۳۸۳۳۹

شکایت قالیباف از سفارت انگلیس

شهردار تهران دستور داد پرونده تخلفات سفارت انگلیس در باغ قلهک از شهرداری به قوه قضاییه ارسال شود. به گزارش مهر، محمدباقر قالیباف در جمع تعدادی از مدیران شهرداری تهران گفت: در ایام اخیر براساس گزارش‌های موثق عوامل سفارت انگلیس مبادرت به خشک کردن، قطع کردن و آتش زدن درختان باغ قلهک کرده‌اند. قالیباف افزود: واقعا جای تاسف است، دولت انگلیس که ژست حمایت از محیط زیست و توجه به ارزش‌های انسانی به خود می‌گیرد در اقدامی اینچنین، بدیهی‌ترین حقوق ملی و شهروندی مردم کشوری دیگر را نادیده می‌انگارد.

ایران در انتظار پاسخ جمهوری آذربایجان

تابناک نوشت: فرماندهی مرزبانی ناجا،‌ اقدام مرزبانی جمهوری آذربایجان در به شهادت رساندن سرباز ایرانی را بدون توجیه دانست. سردار ذوالفقاری گفت: بررسی‌ها درباره سربازی که به دست مرزبانان جمهوری آذربایجان به شهادت رسید، نشان می‌دهد که کار مرزبانان آذربایجان، قطعا توجیه‌ناپذیر است، چرا که یک سرباز بدون سلاح، حتی اگر تعرضی هم داشته باشد، نیاز به شلیک چندین گلوله از جلو و پشت به او نیست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها