جوانگرایی سودربرگ

استیون سودربرگ، فیلمساز مولف و غیرمتعارف کانادا، درام خانوادگی و پرتنش «مایک جادویی» را آماده نمایش می‌کند که حال و هوایی اجتماعی دارد. چانینگ تاتوم، متیو مکوناهی و آلکس پیتفور بازیگران اصلی فیلم هستند. قصه فیلم درباره مرد جوانی به نام مایک است که توانایی انجام کارهای سخت و غیرممکن را دارد.
کد خبر: ۴۳۶۴۹۸

 او در وضعیتی قرار می‌گیرد که مجبور می‌شود یک انتخاب سخت داشته باشد. سودربرگ، فیلم تازه خود را براساس فیلمنامه‌ای از رید کارلین ساخته، در حالی که فیلمنامه بیشتر ساخته‌های قبلی او متعلق به خودش بوده است. نقش مایک را در فیلم، چانینگ تاتوم بازی می‌کند که بتازگی یکی از چهره‌های مطرح دنیای سینما شده است.

یک تفاوت مهم این فیلم با ساخته‌های قبلی سودربرگ در جوانگرا بودن آن است. این فیلمساز در ساخته‌های قبلی خود همیشه شخصیت‌هایی بالای 30 سال را در نقش‌های اصلی داشت و جورج کلونی و مت دیمون بازیگران مورد علاقه‌اش بودند، اما 2 نقش اصلی مایک جادویی به 2 بازیگر زیر 25 سال سپرده شده است. سودربرگ با کارگردانی فیلم‌هایی مثل «یاران اوشن»، «چه» و «آلمانی خوب» محبوب منتقدان سختگیر سینمایی است. هفته قبل درام سیاسی ـ ‌اجتماعی او «خبرچین!» با بازی مت دیمون در نقش اصلی، از تلویزیون ایران
پخش شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها