فوتسال جایزه بزرگ برزیل

خداحافظی ایران با فینال

تیم ملی فوتسال ایران بامداد روز شنبه با شکست مقابل برزیل،قهرمان جهان از راهیابی به فینال هفتمین دوره رقابت های فوتسال جایزه بزرگ باز ماند.
کد خبر: ۴۳۵۹۵۰

در این دیدار که در سالن مملو از تماشاگر "آمادئو" شهر مانائوس برزیل برگزار شد، ملی پوشان ایرانی با نتیجه چهار بر یک مغلوب تیم میزبان شدند تا نتوانند گام به دیدار فینال بگذارند.

ملی پوشان فوتسال ایران با ترکیب مجتبی نصیری، محمد کشاورز، اصغر هاشم زاده، وحید شمسایی و محمد طاهری راهی میدان شدند اما جو سنگین سالن آمادئو و تشویق بی امان تماشاگران برزیل باعث شد تا جکسون در ثانیه 31 بازی، دروازه تیم قهرمان آسیا را باز کند.

طلایی پوشان برزیل در دقیقه هشت بازی بر روی یک کار گروهی به دومین گل خود دست یافتند تا در آستانه پانزدهمین پیروزی خود مقابل ایران قرار گیرند.

پس از این گل، بازیکنان ایرانی با در اختیار گرفتن کنترل بازی توانستند حملاتی را بر روی دروازه تیاگو برزیلی طراحی کنند که در نهایت حسین طیبی ملی پوش جوان کشورمان دروازه حریف را باز کرد.

باپتیستا لوکایان در دقیقه 17 بازی بر روی یک کار سرعتی، دومین گل خود را وارد دروازه نصیری کرد تا بازیکنان برزیل با پیروزی سه بر یک به رختکن بروند.

دو تیم در نیمه دوم بازی تماشاگر پسند، سراسر حمله و جذابی را به نمایش گذاشتند اما تیاگو برزیل با درخشش خود مانع از گلزنی بازیکنان ایرانی شد.

طلایی پوشان برزیل در دقیقه 30 توسط جکسون به چهارمین گل خود در این دیدار دست یافتند تا برای هفتمین بار متوالی راهی فینال این دوره از مسابقه ها شوند.

در دیگر دیدار مرحله نیمه پایانی، تیم ملی روسیه با نتیجه سه بر دو از سد آرژانتین گذشت و جواز حضور در دیدار فینال را به دست آورد.

دیدارهای رده بندی و فینال این دوره از رقابت ها بامداد فردا (یکشنبه) برگزار می شود که طبق برنامه ایران و آرژانتین برای کسب مقام سومی و برزیل و روسیه برای کسب عنوان قهرمانی به مصاف هم می روند.

پیش از این دو تیم ملی فوتسال ایران و برزیل، 17 بار برابر یکدیگر صف آرایی کرده اند که 14 شکست و سه تساوی حاصل کار ملی پوشان کشورمان بوده است.

ملی پوشان فوتسال ایران در دوره گذشته این رقابت ها با شکست مقابل تیم ملی پاراگوئه در وقت های اضافی به مقام چهارمی قناعت کردند.(ایرنا) 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها