فوتسال جایزه بزرگ برزیل

ایران به نیمه‌نهایی رسید

ملی پوشان فوتسال کشورمان با برتری مقابل گواتمالا به مرحله نیمه‌نهایی مسابقات فوتسال جایزه بزرگ برزیل صعود کردند تا در این مرحله از رقابت‌ها به مصاف تیم قدرتمند برزیل بروند.
کد خبر: ۴۳۵۷۷۶

هفتمین دوره مسابقات فوتسال جایزه بزرگ برزیل موسوم به جام‌جهانی کوچک از پنجشنبه شب و بامداد امروز جمعه و پس از یک روز استراحت با رقابت تیم‌ها در مرحله دوم پیگیری شد.

تیم ملی فوتسال کشورمان که به عنوان تیم اول گروه C به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات فوتسال جایزه بزرگ برزیل رسیده بود، برای راهیابی به جمع چهار تیم برتر مسابقات بامداد امروز در سالن «آمادئو تکسیرا» شهر مانائوس به مصاف گواتمالا رفت.

شاگردان علی صانعی در این بازی برتری 4 بر 2 را از آن خود کردند تا فوتسال ایران برای چهارمین بار حضور در مرحله نیمه‌نهایی مسابقات جایزه بزرگ برزیل را تجربه کند.

برای تیم ملی فوتسال ایران در این بازی محمد طاهری، علی اصغر حسن‌زاده، وحید شمسایی و محمد کشاورز گل زدند و گل‌های تیم گواتمالا توسط اریک اسودو و خوزه رافائل گونزالز به ثمر رساندند.

تیم ملی فوتسال ایران دیدار مقابل گواتمالا را با ترکیب مجتبی نصیری نیا، محمد کشاورز، علی اصغر حسن زاده، وحید شمسایی و محمد طاهری آغاز کرد.

بدین ترتیب تیم ملی فوتسال کشورمان در چارچوب مرحله نیمه نهایی مسابقات فوتسال جایزه بزرگ برزیل بامداد فردا شنبه به مصاف تیم ملی فوتسال برزیل می‌رود که با برتری 12 بر صفر مقابل اروگوئه به جمع چهار تیم برتر مسابقات رسیده است.

تیم ملی فوتسال ایران در ششمین دوره مسابقات فوتسال جایزه بزرگ برزیل عنوان چهارم را به خود اختصاص داده بود. (مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها