زنی در دادگاه خانواده با بیان این ‌که حدود 30 سال از شوهرم کتک خورده‌ام، گفت: کتک‌ها را تحمل کردم، اما زندگی با شوهر معتاد به شیشه را هرگز قبول نخواهم کرد. به گزارش فارس، این زن با حضور در دادگاه خانواده 2 (ونک) دادخواست طلاقش را به قاضی سیدمهدی مطلبی، رئیس شعبه 269 مجتمع قضایی خانواده ارائه کرد.
کد خبر: ۴۳۴۳۶۱

زن در برابر قاضی شعبه گفت: کاش شوهرم تنها تریاک مصرف می‌کرد و به شیشه روی نمی‌آورد تا به زندگی با او ادامه می‌دادم، ولی مصرف شیشه او برایم غیرقابل تحمل است.

وی با اشاره به این‌ که یک پسر بزرگ دارم که نگران معتاد شدن او هستم، گفت:‌ حدود 30 سال با شوهرم زندگی کرده‌ام و همیشه از او کتک خورده و تحقیر شده‌ام.

وی عنوان کرد: شوهرم به دادگاه نمی‌آید تا از یکدیگر جدا شویم، ولی من با او زندگی نخواهم کرد. به‌خدا خسته شدم و بیقراری باعث شده که هر شب تا صبح بیدار بمانم.

زن میانسال افزود: اگر شوهرم شیشه مصرف نمی‌کرد و من نگران آینده فرزندم نبودم، باز هم حاضر به ادامه زندگی و کتک خوردن از او بودم.قاضی این شعبه با توجه به این ‌که مدارک ارائه ‌شده از سوی زن درخصوص اعتیاد مرد موجود بود، زن را به آرامش دعوت کرد و خواهان حضور مرد برای رسیدگی در جلسه بعد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها