تعامل با مربیان ‌به نفع تیم ملی و باشگاه‌ها خواهد بود

کرش: تضمین می‌دهم بحرین را ‌ببریم

تمرینات تیم ملی فوتبال ایران برای انجام دیدار حساس و سرنوشت ساز خود با بحرین در تهران بخوبی دنبال شده و کارلوس کرش با ابراز رضایت از آمادگی بازیکنانش تصریح دارد که سرش را تضمین می‌گذارد که بازیکنانش در این دیدار با ارائه یک بازی زیبا، صاحب 3 امتیاز پیروزی بخش بازی شوند. سرمربی پرتغالی تیم ملی که طی روز‌های گذشته عمده توجه‌اش را روی کارهای هجومی متمرکز کرده و از بازیکنان در تمرینات بجد خواسته است که در کمال دقت موقعیت‌هایشان را به گل تبدیل کنند، با اطمینان از دیدار با بحرین در سه شبه شب آینده در ورزشگاه آزادی تهران می‌گوید. وی با بیان این‌که تیمش را به گونه‌ای تمرین می‌دهد که در آن فرصت برای گلزنی سیدمهدی رحمتی هم فراهم شود، گفت: حاضرم سرم را به عنوان تضمین بگذارم که مردانم برابر بحرین مردانه بجنگند و با اشتیاق برای پیروزی مبارزه کنند.
کد خبر: ۴۳۳۹۸۳

کرش که در پایان تمرینات عصر جمعه با خبرنگاران صحبت می‌کرد، درخصوص عملکرد بازیکنان و بازی با بحرین افزود: بحرین تیم خطرناک و قدرتمندی است و بازیکنان خوبی دارد، اما ما نیز شناخت خوبی از آنها داریم. ما در خانه بازی می‌کنیم و به بازیکنانم اعتماد کامل دارم. بازیکنان به خواسته‌های من در تمرینات جواب داده و از عملکرد آنها راضی هستم، بنابراین آمادگی کامل را برای رویارویی با بحرین داریم.

وی که حتی در تمرینات و به منظور هدر ندادن فرصت ها، دستور داده بازیکنان از زمین خوردن بی‌خودی پرهیز کنند، اضافه کرد: داریم روی این موضوع کار می‌کنیم تا از فرصت‌های خود بیشترین استفاده را ببریم؛ چون بعضی مواقع بازیکنان موقعیت‌هایی را از دست می‌دهند که به خاطر این امر باید شرمنده مردم باشند. البته این را نیز باید تاکید کنم که تیمی نتیجه می‌گیرد که در دفاع و حمله موفق عمل کند و ما نیز از این مساله غافل نیستیم. کرش درخصوص بازی با تیم ملی بحرین تاکید کرد: در فوتبال نمی‌توان نتیجه را پیش‌بینی و تضمین کرد؛ اما چیزی که از آن مطمئنم این است که بازیکنان من از نظر روحی و میل و اشتیاق پیروزی شرایط ایده‌آلی دارند.

وی درخصوص نشست خود با سرمربیان تیم‌های حاضر در لیگ برتر گفت: ما در جهت حفظ سلامت بازیکنان نمی‌توانیم در تمرینات تیم ملی فشار زیادی را به آنها وارد کنیم. بنابراین برای بررسی وضعیت آمادگی و سلامت بازیکنان دعوت شده به اردو، با مربیان لیگ برتر تعامل خواهیم داشت، در نهایت این مساله هم به نفع تیم ملی و هم به نفع باشگاه‌ها خواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها