مجموعه تله فیلم های« وقت خوب بیداری» آماده پخش شد. این مجموعه که شامل 4 تله‌فیلم به تهیه‌کنندگی هادی افشار است برای پخش از شبکه تازه‌تاسیس «شما» به سفارش مرکز استان‌ها در قزوین تولید شده است که با پایان مراحل فنی آماده پخش شده است.
کد خبر: ۴۳۳۹۵۵

این 4 فیلم از اواسط فروردین 1390 با نظارت جواد افشار به عنوان ناظرکیفی توسط قاسم انصاری به نگارش درآمده و هر کدام توسط یک کارگردان ساخته شده است. اولین تله‌فیلم این مجموعه با عنوان «وقت خوب بیداری» به کارگردانی کاظم بلوچی هدایت شد. قصه این فیلم در مورد مردی به نام احمد است که برای دست یافتن به زندگی بهتر سعی دارد از میانبرها به پول بیشتری برسد که با مشکلات متعددی روبه‌رو می‌شود. او می‌پندارد گرفتاری‌های روزمره‌اش مانع از توجه به خداوند است در حالی که درمی‌یابد غفلت از خداوند، موجب گرفتاری‌هایی است که خودش رقم زده است.کاظم بلوچی، مینا نوروزی، رامین راستاد، افشین سنگ‌چاپ، علی افشار، کیمیا کلانتری، میلاد مرادی‌نسب، امیدمنصور فلاح، ناصر ایزدفر، منوچهر آذر و بهرام ابــراهیــمی در این فیــــلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

«وقت خوب رفتن» هم نام تله‌فیلمی به کارگردانی عباس مرادیان است که حول محور اخلاق به قصه زن و شوهری می‌پردازد که شک و تردید زن به همسرش آنها را در آستانه جدایی قرار داده است. فقیهه سلطانی، بهزاد خداویسی، مریم آردیش، آناهیتا رکنی و رحیم نوروزی بازیگران این فیلم هستند. فیلم سوم نیز با عنوان «وقت خوب بودن» را قاسم انصاری کارگردانی کرده و بازیگرانی چون حبیب دهقان‌نسب، مهدی صبایی، مریم کاویانی، وحید رهبانی، حشمت آرمیده، زری اماد، رضا آحادی، رسول صفری، آرمان ضیایی‌مهر، طاهره اعلایی و هدیه حسینی‌نژاد در آن نقش‌آفرینی کرده‌اند. در خلاصه داستان این فیلم آمده است: جوانی به نام محسن به علت قتل دوست خود به نام شهروز در آستانه اعدام و قصاص قرار گرفته است. زیبا، خواهرش به همراه امیر، همسر وکیلش تلاش می‌کنند تا با گرفتن رضایت از حاج یوسف، پدر مقتول جلوی اعدام را بگیرند. چهارمین تله‌فیلم از این مجموعه نیز با عنوان «وقت خوب ماندن» به کارگردانی صادق پروین آشتیانی ساخته شده است و علاوه بر بازیگران 3 فیلم قبلی که به صورت مهمان در فیلم چهارم حضور دارند، حسین توشه، قدرت صالحی، صفا آقاجانی، نازنین کریمی و نوید ابتدایی هم ایفاگر نقش‌های اصلی این فیلم بوده‌اند. داستان این فیلم هم درباره لیلاست که یک روز قبل از مراسم عقد با نامزدش آرش، انتظار دارد خواهران و برادرانش در کنار او باشند، اما آنها سرگرم زندگی و گرفتاری‌های خود هستند تا این ‌که شب عقد، آرش از ازدواج با او پشیمان می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها