نخستین گروه حجاج کشورمان 16 مهر عازم مکه مکرمه می‌شوند و نخستین گروه از زائران ایرانی پس از انجام مناسک حج، 20 آبان‌ به کشور باز خواهند گشت. به گزارش فارس، از 97 هزار زائر ایرانی که امسال به مناسک حج تمتع مشرف می‌شوند، 51 هزار و 196 نفر توسط شرکت هواپیمایی ایران‌ایر و 48 هزار و 415 نفر نیز از سوی شرکت هواپیمایی ماهان جابه‌جا می‌شوند.جمع کل پروازهای حجاج امسال 274 پرواز است که از این تعداد 141 پرواز متعلق به هواپیمایی ماهان و 133‌پرواز متعلق به ایران‌ایر است.امسال روزانه 12 پرواز حج از شهر‌های مختلف کشور انجام می‌شود که ‌از این تعداد 8 پرواز به مقصد جده و 4 پرواز به مقصد مدینه خواهد بود.
کد خبر: ۴۳۲۷۲۷

پرواز حجاج به مقاصد مکه مکرمه و مدینه منوره در سال جاری، از 16 مهر ماه برابر با 10 ذی‌القعده به مکه مکرمه آغاز می‌شود و پرواز رفت حجاج از 18 مهرماه به مقصد مدینه انجام می‌شود.

20 آبان نخستین گروه حجاج بازمی‌گردند

‌زمان بازگشت حجاج از مکه مکرمه و مدینه منوره به ایران، از روز ‌20 آبان ‌ماه شروع می‌شود و تا پایان روز 11 آذر ماه ادامه دارد.پیش پروازها که به منظور استقرار و آمادگی گروه خدمه مربوط انجام می‌شود، از 5 ذی‌القعده (11 مهرماه) آغاز می‌شود.

آخرین پرواز حج تمتع امسال در 9 آبان سال جاری انجام می‌شود و به طور کلی ‌انجام پرواز در عملیات رفت به سمت مکه و مدینه، 29 روز به طول می‌انجامد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها