زوج شیاد مدعی بودند اجنه دو فرزند مالباخته را جراحی کرده‌اند

کلاهبرداری 380 میلیونی زوج جن‌گیر

زن و شوهر شیادی که به بهانه ارتباط با اجنه از یک زوج ثروتمند 380 میلیون تومان کلاهبرداری کرده بودند، ‌دستگیر شدند. این زن و شوهر رمال در 2 مرحله به بهانه این که اجنه باید فرزندان زوج مالباخته را جراحی کنند، 380 میلیون تومان پول گرفته و برای خودشان، خانه، خودرو و زمین خریداری کرده بودند.سرهنگ عبدالله قاسمی، معاون اجتماعی پلیس آگاهی با اشاره به این‌ خبر به «جام‌جم» گفت: در روزهای پایانی سال گذشته، فردی با حضور در پلیس آگاهی یکی از استان‌های شمالی کشور با ارائه شکایتی عنوان کرد در دام یک زن و شوهر رمال که مدعی هستند با فرشته‌ها و اجنه‌ ارتباط دارند،‌ گرفتار شده و تاکنون 380میلیون تومان به این زوج پرداخت کرده‌اند؛ اما آنها همچنان به بهانه‌های مختلف قصد دریافت پول از وی را دارند.
کد خبر: ۴۲۴۳۴۵

شاکی درباره ارتباطش با زن و شوهر رمال گفت: همسرم بیماری روحی داشت و مدام تصور می‌کرد در منزلمان سروصدا می‌شود و این موضوع ناراحتی بیشتری برای او رقم می‌زد تا این‌که یکی از آشنایان که از مشکل همسرم اطلاع پیدا کرده بود، عنوان کرد زن و شوهری جن‌گیر را می‌شناسد که می‌توانند مشکل همسرم را حل کنند.شاکی اضافه کرد: پس از ملاقات با زن و شوهر رمال، آنها مدعی شدند با اجنه و فرشتگان آسمانی در ارتباط هستند و این ارتباط آنقدر صمیمی است که جن‌ها را «داداشی‌ها» صدا می‌زنیم و...

معاون اجتماعی پلیس آگاهی ناجا افزود: پس از ثبت شکایت اولیه مرد شاکی، معلوم شد زوج رمال پس از اطلاع از شرایط مالی مرد مالباخته مدعی شده‌اند که خانه آنها جن دارد.

قاسمی اضافه کرد: پس از ایجاد رعب و وحشت برای شاکی و همسرش، زوج رمال مدعی شده‌اند که باید برای رفع مشکل و فراری دادن اجنه، خمس اموال به آنها پرداخت شود که در مرحله اول با این شیوه 55 میلیون تومان از مالباخته کلاهبرداری شده بود.معاون اجتماعی پلیس آگاهی تصریح کرد: زوج رمال هر روز به بهانه‌ای مالباخته و همسرش را سرکیسه می‌کردند به طوری که در 2 فقره دیگر از شیادی‌ها، زن جن‌گیر به همسر مرد شاکی گفته بود، جن‌ها در شکم فرزند خانواده تخم‌ریزی کرده‌اند و باید فرزند خانواده از سوی اجنه جراحی شود و این جراحی با چشم معمولی قابل مشاهده نیست و سپس با تحویل گرفتن پسربچه خردسال روز بعد او را بی‌هوش به والدینش تحویل داده و مدعی شده‌اند اجنه او را جراحی کرده‌اند و به این بهانه نیز 65 میلیون تومان پول گرفته بودند.

سرهنگ قاسمی اظهار کرد: در مرحله دیگری از تحقیقات پلیس آگاهی معلوم شد، زوج رمال با ادعای این که معده نوزاد دختر خانواده فاقد پرز است او را نیز به بهانه جراحی توسط اجنه به منزلشان برده و روز بعد با دریافت 35 میلیون تومان این کودک را تحویل والدینش داده‌اند و...

قاسمی افزود: با به دست آمدن این اطلاعات سرانجام ماموران 2 روز پیش این زوج شیاد را دستگیر کردند که در تحقیق از آنها معلوم شد، آنها با مرعوب ساختن مالباخته و همسرش و ادعاهای واهی، 380 میلیون تومان کلاهبرداری و برای خودشان، خانه، خودرو و زمین خریداری کرده‌اند.

قاسمی گفت: پس از صدور قرار قانونی، زوج متهم روانه زندان شدند که تحقیق در ارتباط با دیگر جرایم آنها ادامه دارد.

معاون اجتماعی پلیس آگاهی با هشدار به مردم گفت: اعتماد به این‌گونه افراد که زمینه‌های انحراف مردم را فراهم می‌کنند، اولین گام برای گسترش جرم است.

وی افزود: مدعیان اینچنینی افراد شیادی هستند که پس از اطلاع از مشکلات افراد مراجعه‌کننده با حیله و فریب از آنها سوءاستفاده می‌کنند که تاکید می‌شود با تعامل پلیس و مسوولان قضایی، پرونده سریال‌های شیادی و مدعیان دروغین خارج از نوبت رسیدگی خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها