دستگاه قضایی حکم 2 شهروند جاسوس آمریکایی را که حدود 2 سال قبل به صورت غیرقانونی و تحت عنوان کوهنورد، وارد مرزهای ایران شده بودند، صادر کرد. به گزارش شبکه خبر شین بائر فرزند آلن و جاشوا ستال فرزند جاکوب 2 شهروند بازداشت شده آمریکایی از سوی شعبه 15 دادگاه انقلاب تهران در ارتباط با ورود غیرمجاز به خاک جمهوری اسلامی ایران هر یک به تحمل 3 سال حبس محکوم شدند. این دو نفر همچنین به اتهام جاسوسی به نفع سرویس اطلاعاتی آمریکا هر کدام به 5 سال حبس محکوم شدند. حکم ظرف 20 روز قابل اعتراض در دادگاه تجدیدنظر تهران است. پرونده متهم ردیف سوم سارا شورد که با وثیقه آزاد شده همچنان باز است.
کد خبر: ۴۲۴۰۱۳

منافقین علیه روز قدس

پایگاه اطلاعاتی هابیلیان نوشت: با توجه به برگزاری تظاهرات روز جهانی قدس در جمعه پایانی ماه رمضان، سران فرقه تروریستی منافقین، تحت حمایت واشنگتن بودجه‌ای را دریافت کرده‌اند تا طی هفته آینده بیش از5000 مزدور و نفر کرایه‌ای را برای مقابله با این تظاهرات به واشنگتن منتقل سازند، البته منافقین تا به حال نتوانسته‌اند بیش از 1000 تن را برای این کار بخرند.

بنابراین گزارش، به مزدوران اجاره‌ای وعده داده شده است در ازای دو ساعت شرکت دراین تجمع ضد فلسطینی مخارج کامل 2 هفته تعطیلات در آمریکا را به همراه پول توجیبی و خرج خرید دریافت خواهند کرد و همچنین به آژانس‌های دست‌اندرکار و برگزارکنندگان مبالغ بسیار چشم‌گیرتری به عنوان پاداش و دستمزد وعده داده شده است.

اتهام تکراری آمریکا علیه ایران

ایسنا نوشت: وزارت امور خارجه آمریکا در گزارش سالانه خود بار دیگر در ادامه ادعاهای تکراری و خصمانه، ایران را به همراه سوریه و سودان و کوبا در فهرست دولت‌های حامی تروریسم قرار داد.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، در این گزارش آنچه «حمایت مالی،‌ مادی و لجستیکی» از گروه‌های شبه نظامی در خاورمیانه و آسیای میانه خوانده شده دلیل این اقدام عنوان شده است.

این ادعا در حالی از سوی آمریکا مطرح می‌شود که این کشور، خود متهم اصلی حمایت و ترویج تروریسم در جهان است و به دلایل متعدد از جمله حمایت و ایجاد طالبان و القاعده و حمایت مستمر از رژیم تروریستی صهیونیست‌ها نمی‌تواند مدعی مبارزه با تروریسم باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها