صبای قم با شکست سنگین سایپا، ایستگاه چهارم لیگ را با صدرنشینی پشت‌سر گذاشت

ویسی: حریفان باید از ما بترسند

صبا با کسب پیروزی مقتدرانه مقابل سایپا ضمن تداوم صدرنشینی خود بار دیگر نشان داد که امسال حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و به قول عبدالله ویسی سرمربی این تیم حریفان باید از صبا بترسند. شاگردان گمنام اما شایسته عبدالله ویسی در شرایطی گام به هفته چهارم لیگ برتر گذاشتند که به نظر می‌رسید سایپا با مجید صالح می‌تواند ترمز این تیم را کشیده و زمینه را برای صدرنشین شدن استقلال فراهم کند، اما این اتفاق نیفتاد.
کد خبر: ۴۲۳۸۰۵

صبایی‌ها در قم دست به کار بزرگی زدند و با کسب پیروزی 3 بر صفر مقابل سایپا شمار امتیازهای خود را به عدد 10 رساندند تا ویسی پس از پایان این بازی بگوید: اگر پس از موفقیت‌های اخیر خود بگوییم که به دنبال قهرمانی هستیم مغرور شده‌ایم، اما تمام تیم‌های لیگ برتر باید از فوتبال روان و پاک صبای قم در هراس باشند.

وی با بیان این‌ که بازی با سایپا فراتر از یک بازی تاکتیکی بود، افزود: بازیکنان ما یک بازی فوق‌العاده را به نمایش گذاشتند. در این بازی بخوبی توانستیم با برنامه‌های تاکتیکی مناسب، بازیکنان کلیدی حریف همچون کریم انصاری‌فرد را از جریان بازی خارج کنیم.

با این حال مجید صالح سرمربی سایپا شکست سنگین تیمش رابه اخراج محمد منصوری و 10 نفره شدن سایپا نسبت داد و گفت: تیم ما تا قبل از اخراج محمد منصوری روند بسیار خوبی را در زمین مسابقه پیاده می‌کرد در حقیقت شرایط مسابقه برای هر دو تیم کاملا عادی و یکسان بود، اما بعد از 10 نفره شدن، تیم ما کمی عقب‌نشینی کرد و این کاملا طبیعی است که تیم در چنین شرایطی تنها به فکر گل نخوردن است.

در یکی دیگر از بازی‌های حساس هفته چهارم تراکتورسازی در رشت با نتیجه 3 بر 2 داماش را شکست داد تا امیر قلعه‌نویی و تیمش 9 امتیازی شوند. قلعه‌نویی پس از کسب این پیروزی گفت: فوتبالی که 5 گل تا پایان داشته باشد به طور حتم جذاب و تماشاگرپسند است و بازیکنانم را به دلیل ارائه این دیدار جذاب ستایش می‌کنم. ضمن این‌ که به کادر فنی داماش تبریک می‌گویم که فوتبال تمیزی ارائه کرد و حتی در دقایقی که از تراکتورسازی پیش بودند به ضدفوتبال و بازی تخریبی نپرداختند.

اما هفته چهارم لیگ برتر برای اصفهانی‌ها هفته شیرینی بود چرا که سپاهان در تبریز نخستین شکست فصل را بر شهرداری تحمیل کرد و ذوب آهن نیز در فولادشهر 3 امتیاز با ارزش مقابل فولاد به دست آورد. ضمن این ‌که در این هفته هم علی دایی و شاگردانش با توقف مقابل نفت تهران همچنان در حسرت پیروزی باقی ماندند.

نتایج پایانی هفته چهارم

شهرداری تبریز صفر ـ سپاهان 2

گل‌ها: امید ابراهیمی (46 و 64)

نفت تهران2ـ راه‌آهن 2

گل‌ها: ایمان موسوی (36 و 72) برای نفت و علیرضا عباسفرد (32) و حسین کاظمی (56) برای راه‌آهن

صبا3ـ سایپا صفر

گل‌ها: عبدالکریم اسلامی (52) و میلاد سلیمان فلاح (80 و 88)

ذوب‌آهن یک ـ فولاد صفر

گل: سید محمد حسینی (73)

داماش 2ـ تراکتورسازی3

گل‌ها: جهانگیر عسگری (1) و محمد آبشک (32) برای داماش و محسن حسینی (19 و 80) و محمد حسن ابراهیمی (84) برای تراکتورسازی

استقلال 2ـ مقاومت سپاسی صفر

گل‌ها: ولید علی(44) و فرهاد مجیدی (49)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

امید توفیقی / گروه ورزش

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها