این سریال از شبکه یک سیما روی آنتن خواهد رفت

تا ثریا در نیمه دوم سال دیده می‌شود

تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «تا ثریا» به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه‌کنندگی الهام غفوری در خانه‌ای ویلایی در اطراف کاخ سعد آباد ادامه دارد. این مجموعه تلویزیونی که توسط سعید فرهادی نوشته شده است، قرار است در پاییز سال جاری در 30 قسمت روی آنتن شبکه یک برود. تاکنون 20 درصد کار تصویربرداری به اتمام رسیده و کار تدوین هم به صورت همزمان آغاز شده است.
کد خبر: ۴۲۱۵۲۸

«تا ثریا...» روایتگر قصه زنی است میانسال که در کشاکش زندگی، موفقیت‌ها و شکست‌هایی را متحمل شده است.

از بازیگران این مجموعه می‌توان به آزیتا حاجیان، همایون ارشادی، مهران احمدی، هومن سیدی، لیندا کیانی، الناز حبیبی، میرطاهر مظلومی، حسین مهری، مجید سعیدی، ارسلان قاسمی، علی صالحی، مهوش وقاری، نسرین نصرتی، صفا آقاجانی، امیر حمیدزاده و... اشاره کرد. البته تا روزهای آینده چند بازیگر دیگر نیز به این پروژه اضافه خواهد شد.

سیروس مقدم که اوایل امسال سریال موفق «پایتخت» را در قالب طنز، روی آنتن شبکه یک سیما داشت مصمم است یک ملودرام اجتماعی که در برگیرنده اتفاقات روز جامعه است و در فضای رئال روایت می‌شود، برای پخش آماده کند.

از دیگر عوامل اصلی این پروژه که تا به حال همکاری‌شان با این پروژه قطعی شده می‌توان به مدیر برنامه‌ریزی و دستیار اول کارگردان: برزو نیک‌نژاد، مدیر تصویربرداری: امیر معقولی، مدیر صدابرداری: صالح حبیبی، دستیار دوم کارگردان: داوود زادق‌آبادی، طراح گریم: مجید اسکندری، طراح صحنه و لباس: آرزو غفوری و عکاس: محمد فوقانی اشاره کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها