ملی‌پوشان کاراته در روز اول، صدرنشین رقابت‌های قهرمانی آسیا شدند

پورشیب و فرخی طلایی شدند

روز نخست رقابت‌های کاراته قهرمانی بزرگسالان آسیا با کسب 2 مدال طلا و 2 برنز در بخش مردان و یک نقره بانوان برای ملی‌پوشان کشورمان همراه شد تا تیم ایران در پایان این روز در صدر جدول رده‌بندی پیکارهای کومیته (مبارزه) قرار گیرد. پس از پایان رقابت‌های کاراته قهرمانی جوانان و امیدهای آسیا که در مجموع دختران و پسران با نایب‌قهرمانی تیم ایران همراه شد، این بار نوبت کاراته‌کاهای بزرگسال بود تا مقابل حریفان خود در چین صف‌آرایی کنند.
کد خبر: ۴۱۷۹۹۹

در جریان این رقابت‌ها و در پیکارهای کومیته انفرادی وزن 75 ـ کیلوگرم، سعید فرخی با غلبه بر حریفانی از هند، سریلانکا، کویت، ژاپن و چین نخستین مدال طلا را برای ایران به ارمغان آورد. در وزن +84 کیلوگرم نیز ذبیح‌الله پورشیب با شکست نمایندگان نپال، قزاقستان، ژاپن و ازبکستان طلایی شد. ضمن این‌که امیر مهدی‌زاده در وزن 60 ـ کیلوگرم و مهدی سلطانی در وزن 84 ـ کیلوگرم به مدال برنز دست یافتند.

تیم ایران در این روز یک فینالیست دیگر داشت و طی آن حمیده عباسعلی در وزن +68 کیلو پس از شکست حریفان مالزی، قزاقستان و هند به عنوان تنها فینالیست بانوان بزرگسال ایران لقب گرفت، چرا که سمانه خوشقدم، پگاه زنگنه، فاطمه چالاکی و سحر کرجی دیگر نمایندگان ایران در این رقابت‌ها حذف شدند. عباسعلی در مبارزه نهایی مغلوب حریفی از چین شد و به مدال نقره بسنده کرد. این رقابت‌ها امروز به پایان می‌رسد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها