امروز و فردا فیلم های تنها در خانه 3 ، سلطان شبکه ،افسانه 98، در میان امواج وماهرخ از شبکه های مختلف نمایش داده می شود

یاکوزای سیدنی پولاک به تلویزیون می آید

فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی «در میان امواج»، «حرفه‌ای»، «ماهرخ»، «که عشق آسان نمود اول»، «تصادف ممنوع»، «بازرس مورس 6»، «یاکوزا»، «جان سخت 1»، «سلطان شبکه»، «خبرچین»، «اقلیما»، «اورژانسی»، «تنها در خانه 3»، «عامل 9»، «فرجام» و «افسانه 98» امروز و فردا از شبکه‌های یک، دو، سه، چهار، تهران و سیمای استان‌ها پخش می‌شود.
کد خبر: ۴۱۴۴۷۴

شبکه یک

در میان امواج ـ امشب ساعت 22

حرفه‌ای ـ فردا ساعت 16

به گزارش روابط عمومی سیما، فیلم سینمایی «در میان امواج» به کارگردانی کریستوفر ری امشب ساعت 22 از شبکه یک سیما پخش می‌شود.پس ازحمله یک تمساح بزرگ به معدنی در کنگو، دولت آمریکا که درحال استخراج الماس ازمعادن این منطقه است. تصمیم می‌گیرد تمساح را ازپای در آورد.

فیلم تلویزیونی «حرفه‌ای» به کارگردانی فلورا سام هم فردا ساعت 16 از شبکه یک سیما پخش می‌شود.صادق با پاشا رئیس شرکت معتبری قرار دارد. او می‌خواهد اطلاعات مهمی درباره اختلاسی که در شرکت او انجام شده به پاشا بدهد، اما درلحظه ملاقات متوجه می‌شود که پاشا همان کسی است که همه اختلاس و اعمال خلاف شرکت زیرنظر او انجام شده است.

شبکه دو

ماهرخ ـ فردا ساعت 30/17

که عشق آسان نمود اول ـ فردا ساعت 23

فیلم تلویزیونی «ماهرخ» به کارگردانی حمیدرضا حافظی هم فردا ساعت 30/17 از شبکه 2 سیما پخش می‌شود.داستان فیلم درباره دختربچه‌ای به نام ماهرخ است که مادرش را از دست داده و پدرش به دلیل مشغله شغلی که دارد او را به خواهرش که در شمال کشور زندگی می‌کند، می‌دهد.

همچنین فیلم تلویزیونی «که عشق آسان نمود اول» به کارگردانی محمدرضا بیاتی ساعت 23 از شبکه 2 سیما روی آنتن می‌رود. این فیلم داستان جانبازی به نام خلیل حافظی است که با شرایط نامناسب اقتصادی، برنده ویژه بانک و صاحب یک اتومبیل چهل میلیون تومانی شده است.

شبکه 3

تصادف ممنوع ـ امروز ساعت 30/11

بازرس مورس ـ امروز ساعت 15/16

یاکوزا ـ امروز ساعت 19

جان سخت 1 ـ فردا ساعت 30/11

سلطان شبکه ـ فردا ساعت 15

خبرچین ـ فردا ساعت 19

فیلم تلویزیونی «تصادف ممنوع » هم امروز ساعت 30/11 از شبکه 3 سیما بازپخش می‌شود. حدیث فولادوند، رامبد شکرابی، رامین ناصرنصیر، نعیمه نظام‌دوست و هایده حائری در فیلم تلویزیونی «تصادف ممنوع» به کارگردانی محمدحجت ذیجوری به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم سینمایی «بازرس مورس» نیز امروز ساعت 15/16 از شبکه 3 سیما پخش می‌شود.

با پیدا شدن جسدی در رودخانه، بازرس مورس با دستیارش به دنبال قاتل به دانشگاه می‌روند تا از استادان و رئیس دانشگاه تحقیقاتی را انجام دهند.

فیلم سینمایی «یاکوزا» به کارگردانی سیدنی پولاک نیز امروز ساعت 19 از شبکه 3 سیما روی آنتن می‌رود.دو دوست در زمان جنگ جهانی دوم پس از اتمام جنگ از یکدیگر جدا می‌شوند. یکی از آنها کارآگاه خصوصی و دیگری دلال اسلحه می‌شود. پس از تحویل ندادن یک محموله اسلحه، یاکوزای ژاپنی دختر دلال را گروگان می‌گیرد و او از دوست خود کمک می‌خواهد. رابرت میچم بازیگر مطرح سینمای هالیوود در این فیلم در یکی از نقش‌های اصلی ظاهر شده است.

فیلم سینمایی «جان سخت 1» به کارگردانی جک مک ترنان هم فردا ساعت 30/11 از شبکه 3 سیما باز پخش می‌شود.

همچنین فیلم سینمایی «سلطان شبکه» به کارگردانی رام کوپال ورما فردا ساعت 15 از شبکه 3 سیما پخش می‌شود.پس از انفجار بمبی در مظفر نگر هند 2 شبکه خبری رقیب به پوشش خبربمبگذاری می‌پردازند.

فیلم سینمایی «خبرچین» به کارگردانی دانت لام هم فردا ساعت 19 از شبکه 3 سیما روی آنتن می‌رود.بازرس پلیس دن برای جمع‌آوری اطلاعات و دستگیری اعضای تبهکار از افراد نفوذی به عنوان خبرچین در بین آنها استفاده می‌کند.

شبکه چهار

اقلیما ـ امروز ساعت 30/15

اورژانسی ـ فردا ساعت 30/20

فیلم سینمایی «اقلیما» به کارگردانی محمدمهدی عسگرپور امروز ساعت 30/15 از شبکه 4 سیما بازپخش می‌شود.

فیلم سینمایی «اورژانسی» هم فردا ساعت 30/20 در قالب برنامه «سینما 4» از شبکه 4 سیما پخش می‌شود.داستان فیلم سینمایی «اورژانسی» درباره مردی به نام آنتونی است که دریک شرکت داروسازی کار می‌کند. رئیس شرکت داروسازی به دنبال تولید دارویی سودآور ولی خطرناک است، به همین دلیل آنتونی سعی در جلوگیری از این کار دارد.

شبکه تهران

تنها در خانه 3 ـ امروز ساعت 30/15

عامل 9 ـ 30 دقیقه بامداد فردا

فرجام ـ فردا ساعت 30/13

فیلم سینمایی «تنها در خانه 3» به کارگردانی راجا گوسنل هم امروز ساعت 30/13 از شبکه تهران پخش می‌شود.این فیلم در ادامه تنها در خانه 1 و 2 ساخته شده است. این بار خلافکاران به دنبال قطعه‌ای هستند که در یک ماشین اسباب‌بازی جاسازی کرده‌اند و به طور اتفاقی به دست یک کودک می‌افتد و آنها درصدد هستند که آن را پس بگیرند.فیلم سینمایی «عامل 9» نیز 30 دقیقه بامداد فردا از شبکه تهران پخش می‌شود.زنی که از ماموران سازمان سیا است، دستور دارد مردی را که قاچاقچی اسلحه است، بکشد. او ماموریتش را انجام می‌دهد و درست در لحظات آخر قبل از مرگ، مرد کلمات نامفهومی را به زبان می‌آورد که زن متوجه آنها نمی‌شود و پس ازمدتی به فراموشی می‌سپرد. پس از انجام این عملیات زن همراه شوهرش که او هم مامور سازمان است، تهدید به مرگ می‌شوند.فیلم سینمایی «فرجام» به کارگردانی دانیل لیند لگرلاف هم فردا ساعت 30/13 از شبکه تهران پخش می‌شود.کورت مامور پلیسی است که با خاطرات تلخ گذشته‌اش زندگی می‌کند. همکارش در جریان یک سرقت کشته می‌شود، همسر او هم در همان حادثه می‌میرد و کورت سرپرستی دخترشان ایوا را برعهده می‌گیرد.

سیمای استان‌ها

افسانه 98 ـ فردا ساعت 30/13

فیلم تلویزیونی «افسانه 98» به کارگردانی و نویسندگی احسان عبدی‌پور فردا ساعت 30/13 از سیمای استان‌ها روی آنتن می‌رود.در خلاصه داستان فیلم آمده: با پهلو گرفتن یک کشتی خارجی در بندر و بستری شدن ناخدایش در بیمارستان، تعدادی نوجوان در ساحل به جستجوی اجناس به جا مانده از کشتی مشغولند که با یک جعبه برخورد می‌کنند. پس از گشودن آن متوجه می‌شوند جام جهانی 98 فرانسه درون جعبه است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها