با حضور محمدرضا رحیمی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کلنگ بزرگ‌ترین پروژه گردشگری ـ‌ تفریحی کشور در شاندیز زده شد.
کد خبر: ۴۰۹۹۱۸

مدیر این پروژه بزرگ در حاشیه مراسم کلنگ‌زنی این مجموعه در گفتگو با فارس در مشهد اظهار داشت: این پروژه با هدف افزایش میزان جذب گردشگر داخلی و خارجی و ایجاد فضایی زیبا و دلنشین برای استفاده تمامی هموطنان احداث شده است.

محسن پهلوان‌مقدم اضافه کرد: در همین رابطه بزرگ‌ترین برند ایران در حوزه گردشگری و توریسم با سرعت و دقتی بی‌نظیر در اجرای طرح‌های معماری و گردشگری ایران در حال ساخت است.

وی به ساخت بزرگترین مجموعه توریستی پذیرایی ایران در شهر توریستی شاندیز در نزدیکی مشهد اشاره کرد و گفت: این بنای قلعه ای شکل در فضایی به مساحت 6 هزار متر مربع و زیر بنای 8 هزار متر مربع با گنجایش سه هزار مهمان است.

مدیر اجرایی بزرگترین پروژه گردشگری کشور با اشاره به پروژه بزرگ گردشگری ـ تفریحی کشور در شاندیز مشهد تصریح کرد: با ساخت بزرگ‌ترین مرکز تعطیلات، سرگرمی و خرید، شاندیز به قطب بزرگ گردشگری کشور تبدیل می‌شود.

وی متذکر شد: این پروژه دارای زیربنایی حدود یک میلیون متر مربع با امکان استفاده از هشت کاربری متنوع و متفاوت تفریحی، تجاری و گردشگری است.

پهلوان‌مقدم در رابطه با کاربری‌های متنوع این مجموعه ابراز داشت: این پروژه بزرگ و ملی دارای بازار ، مجتمع مسکونی با خدمات هتلداری، هتل 5 ستاره، مراکز فرهنگی، پارک تفریحات آبی، نمایشگاه دائمی گل و گیاه، شهربازی سرپوشیده و مجتمع اداری است.

وی پیش بینی کرد: با توجه به نیاز کشور به چنین پروژه ای، مرکز همانند سایر پروژه های اجرا شده این مجموعه طبق برنامه زمان‌بندی شده احداث شود.

مدیر اجرایی بزرگ‌ترین پروژه گردشگری کشور مدت اجرای این طرح را کمتر از دو سال عنوان کرد و یاد آور شد: مراحل احداث بزرگترین مرکز تعطیلات، سرگرمی به زودی به قطب گردشگری کشور تبدیل می‌شود.

وی به احداث مرکز بزرگ خرید با زیربنایی بالغ بر 500 هزار متر مربع در این پروژه اشاره کرد و اذعان داشت: این قسمت از طرح با معماری نوین و روز دنیا و دسترسی به واحدهای مختلف خرید و امکان بهره مندی از فضای پارک خودروها تا سقف 6 هزار خودرو را فراهم کرد است.

پهلوان‌مقدم طراحی و ساخت مجتمع مسکونی را از دیگر بخش‌های این پروژه ملی دانست و عنوان کرد: هتل پنج ستاره‌ای نیز در این مکان مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها