گزینه‌های منچستریونایتدمشخص شدند

مردان آینده اولدترافورد

زمانی که خانواده گلیزرها کنترل باشگاه منچستریونایتد را دردست گرفتند موجی از بدبینی و اعتراض منچستر را فرا گرفت، اما در همین 6 سال این باشگاه با توجه به درآمد سرشارش از بابت بلیت‌فروشی و اسپانسرها، توانسته رقمی‌ حدود 170 میلیون پوند ذخیره کند.
کد خبر: ۴۰۸۷۷۷

این رقم چشمگیر سپرده در بانک نشان از عزم مالکان باشگاه برای خریدهای بزرگ در بازار نقل و انتقالات تابستانی دارد. نام‌هایی که تا به حال برای بازی در منچستریونایتد در نظر گرفته شده‌اند شامل وسلی اسنایدر، الکسیس سانچز، دیوید دگا، اشلی یانگ، جک رادول، چارلی آدام و الکس چمبرلین هستند که خرید همه آنها می‌تواند 130 میلیون پوند هزینه داشته باشد و آلکس فرگوسن برای این کار بودجه کافی دارد.

اولویت اصلی او، اشلی یانگ 14 میلیون پوندی دارد که جایگزین خوبی برای رایان گیگز است. در این میان برخی حتی از احتمال انتقال کریس رونالدو می‌گویند که 2 سال قبل با مبلغ 80 میلیون پوند به رئال مادرید رفت. نیمار مهاجم 19 ساله برزیلی هم یکی دیگر از گزینه‌های داغ بازار نقل و انتقالات در تابستان خواهد بود که برخی او را مسی آینده می‌نامند. یکی دیگر از خریدهای قطعی فرگوسن دروازه‌بان جانشین ادوین فن درسار خواهد بود که در فینال لیگ قهرمانان اروپا برای آخرین بار مقابل بارسا به میدان رفت.

در رسانه‌ها عنوان شده دیوید دگا دروازه‌بان 20 ساله آتلتیکو مادرید با قیمت 18 میلیون پوندی‌اش راهی یونایتد خواهد شد و فرگوسن این موضوع را تایید کرده است، اما این دروازه‌بان از نهایی نشدن قراردادش گفت و بیش از گذشته فرگوسن را به فکر استفاده از استکلنبرگ دروازه‌بان آژاکس و تیم ملی هلند انداخت.

اسنایدر 26 ساله هم یکی از عوامل اصلی قهرمانی اینتر در بازی‌های لیگ قهرمانان فصل قبل و رسیدن هلند به فینال جام جهانی بود و با این‌که گفته به ترک اینتر فکر نمی‌کند، ولی رسیدن پیشنهادی جدی از سوی یونایتد می‌تواند فکر او را عوض کند.

پس از قهرمانی اینتر در جام‌ حذفی حالا او زمان بیشتری برای فکر کردن دارد و بهای 35 میلیون پوندی که برایش تعیین‌شده در اندازه توانایی‌های مالی فرگوسن است. یانگ هم تنها یک سال با آستون ویلا قرارداد دارد و عدم تمدید آن به معنای خواست او برای ترک ویلاپارک است و پرداخت 14 میلیون پوند او را به اولدترافورد خواهد آورد.

گزینه دیگر یونایتد با همین میزان قیمت جک رادول اورتونی است که برای خط دفاع گزینه خوبی است. آدام بازیکن تیم بلکپول هم پس از سقوط تیمش به دسته پایین‌تر همه انگیزه‌های لازم برای انتقال به یونایتد را دارد.

گزینه دیگر فرگوسن که خواهان زیادی دارد و باید برای به دست آوردنش با تیم‌هایی چون چلسی، رئال مادرید و بارسا رقابت کند، گرت بیل، بال چپ توانای تاتنهام است که حداقل بهای آن 30 میلیون پوند خواهد بود. او در 21 سالگی یکی از بهترین‌های لیگ انگلستان است و باید دید برای فصل بعد کدام تیم را به عنوان مقصد انتخاب می‌کند. گزینه‌های کمرنگ یونایتد برای تابستان هم می‌توانند الکسیس سانچز مهاجم 22 ساله شیلیایی اودینزه و رافائل واران ‌هافبک 18 ساله لن فرانسه باشند.

دیلی میل 
مترجم: امیررضا نوری‌زاده

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها