معاون عملیات پلیس‌راه کشور:

برخورد2 پراید ،7 نفر را مجروح کرد

سرهنگ پرویز سیاح البرزی در گفتگو با ایسنا گفت: در اثر برخورد دو دستگاه پراید در کیلومتر 37 محور فرعی معدن هجدک در استان کرمان هفت ‌نفر مجروح شدند که علت این حادثه انحراف به چپ یکی از خودروها گزارش شده است.
کد خبر: ۴۰۸۵۵۷

وی درباره مهمترین علل تصادفات 24 ساعت گذشته کشور گفت: 24 درصد انحراف به چپ، 22 درصد تخطی از سرعت مطمئنه، 17 درصد عدم توجه به جلو، 14 درصد عدم رعایت حق‌تقدم و هفت درصد خستگی و خواب‌آلودگی راننده گزارش شده است.

معاون عملیات پلیس‌راه کشور افزود: از میان تصادفات رانندگی روز گذشته 40 درصد منجر به واژگونی و 5 درصد برخورد با عابران پیاده بوده است.

وی درباره انسداد محورها و راه‌های جایگزین آن خاطرنشان کرد: مسیر رفت آزادراه تهران به پردیس تا سه‌شنبه 31 خرداد از شنبه تا چهارشنبه به جز ایام تعطیل به علت انجام عملیات تکمیلی روکش آسفالت و سیستم نوردهی تونل‌ها مسدود است و محور تهران ـ جاجرود به عنوان مسیر جایگزین در نظر گرفته شده است.

سرهنگ البرزی افزود: در محور قائم‌شهر ـ فیروزکوه در منطقه‌ چای به علت انجام عملیات احداث زیرگذر تا 31 خرداد مسدود است و تردد از کنار گذرجاده صورت می‌گیرد.

معاون عملیات پلیس‌راه کشور اظهارداشت: محور تردد خودروها در چالوس به کرج واقع در استان مازندران حدفاصل کیلومتر 50 تا 70 تا 11 تیرماه به علت انجام عملیات روکش آسفالت در روزهای شنبه تا سه‌شنبه از ساعت هشت تا 17 و روزهای چهارشنبه از ساعت هشت تا 13 به جز ایام تعطیل به صورت نوبتی انجام می‌گیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها