حادثه در جهان

عابربانک، دست یک زن را بلعید

سازمان اورژانس ایالت پنسیلوانیای آمریکا از نجات زنی خبر داد که دستش در دستگاه عابربانک گیر کرده بود. سخنگوی سازمان آتش‌نشانی ایالت پنسیلوانیا در این‌‌باره به رسانه‌های رسمی آمریکا گفت: اوایل صبح دیروز دست یک زن حین برداشت پول در محل خروج وجه نقد گیرکرد. ماموران بلافاصله به محل اعزام و موفق شدند دست این زن را از دستگاه عابربانک خارج کنند.
کد خبر: ۴۰۸۱۶۰

وی افزود: ماموران آتش‌نشانی با استفاده از تجهیزات مخصوص دست این زن را از دستگاه پرداخت پول خارج کردند. علت اصلی گیر افتادن دست این زن در دستگاه عابربانک مشخص نشده است و تحقیقات در این‌ رابطه ادامه دارد./ ایسنا

کشف 4 جسد در کره جنوبی

پلیس کره جنوبی از کشف 4 جسد در یک آپارتمان مسکونی خبر داد.

به گزارش روزنامه چایناپست، این اجساد در یک خودروی ون در پارکینگ یک آپارتمان پیدا شد و تحقیقات پلیس درباره آن ادامه دارد. تحقیقات اولیه حاکی از آن است که این‌4 نفر طی یک اقدام دسته‌جمعی دست به خودکشی زده‌اند.

به گفته پلیس آنها با سوزاندن ذغال و استنشاق گاز حاصل و در حالی که همه روزنه‌ها بسته بوده به زندگی خود خاتمه داده‌اند.

پلیس همراه این 4 جسد یادداشتی یافت که در آن به قصد و نیت خودکشی قربانیان اشاره شده بود./ سایت پلیس

آتش‌سوزی گسترده جنگلی در سیبری

هزاران هکتار از جنگل‌های منطقه سیبری در شرق روسیه دچار حریق شده است.

وزارت امور اورژانس روسیه اعلام کرده است این آتش‌سوزی گسترده تاکنون بیش از 26 هزار هکتار از جنگل‌های منطقه کراسنویارسک در سیبری را در کام شعله‌های خود فرو برده است.

آتش‌نشان‌های روس در محل وقوع این آتش‌سوزی حاضر شده‌اند و تلاش می‌کنند از زمین و هوا این حریق گسترده را خاموش کنند.

با توجه به این‌ که کانون این آتش‌سوزی‌های جنگلی به‌دور از روستاها و شهرک‌های منطقه است، مقامات روسی می‌گویند فعالیت این حریق جنگلی، جان ساکنان محلی را تهدید نمی‌کند.

افزایش شدید دمای هوا در جنگل‌های سیبری، سبب شده است جنگل‌های خشک این منطقه برای آتش‌سوزی مستعد باشند.

در روزهای اخیر دمای هوا در بخش‌های اعظم سیبری به 35 درجه سانتی‌گراد رسیده است. در آتش‌سوزی‌های جنگلی سال گذشته در روسیه که در زمان اوج گرمای این کشور بود، ده‌ها نفر به خاطر این آتش‌سوزی‌ها جان خودشان را از دست دادند./ واحد مرکزی خبر

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها