آغاز رازگشایی جنایت مرموز

با کشف جسد زن جوانی در چاه یک مزرعه، کارآگاهان جنایی آگاهی شهریار در حالی شوهر وی را بازداشت کرده‌اند که این مرد مدعی است همسرش قربانی سرقت 21 میلیون تومانی شده است. به گزارش «جام‌جم»، عصر روز 19 فروردین مردی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تماس گرفت و از کشف جسد زنی جوان در منطقه رضی‌آباد خبر داد. کارآگاهان جنایی آگاهی شهریار با حضور در محل حادثه و مشاهده جسد زن جوان درون چاه مزرعه، موضوع را به بازپرس احمدی، کشیک ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب شهریار اطلاع دادند که با هماهنگی قضایی به کمک ماموران آتش‌نشانی جسد از درون چاه خارج و به پزشکی قانونی منتقل شد. در بررسی محل حادثه نیز هیچ مدرکی که هویت مقتول را نشان‌دهد به دست نیامد.
کد خبر: ۴۰۷۳۷۲

با تشکیل پرونده‌ای در این ارتباط، کارشناسان پزشکی قانونی نظر دادند زن جوان 2 روز پیش به قتل رسیده است. به این ترتیب جستجوها برای یافتن هویت مقتول و دستگیری عامل جنایت آغاز شد تا این‌که روزهای پایانی هفته گذشته مردی به پلیس آگاهی شهرستان شهریار مراجعه کرد و گم‌شدن همسر جوانش را خبر داد.

هویت مقتول را شوهرش فاش کرد

شاکی به پلیس گفت: من و همسرم در یکی از شهرهای غربی کشور زندگی می‌کنیم. از چندی پیش من برای کار به تهران آمدم و هر ماه برای او پول می‌فرستادم.

مرد جوان افزود: روز 17 فروردین 21 میلیون تومان پول موجود در حساب بانکی‌ام را برداشت کرده و در کیف همسرم گذاشتم و هر دو به تهران سفر کردیم. روز بعد در پایانه غربی تهران منتظر یکی از دوستان قدیمی بودم تا پس از خداحافظی از او، همراه همسرم به شهر شیراز نزد خانواده‌اش برویم.

وی ادامه داد: هر چه منتظر ماندم، خبری از دوستم نشد. بنابراین از همسرم خواستم در پایانه بماند تا من به گیشه فروش بلیت بروم.

20 دقیقه بعد وقتی برگشتم، خبری از همسرم و ساک پول نبود. در پایانه مسافربری به جستجو پرداختم ولی او را پیدا نکردم تا این‌که از طریق پلیس مطلع شدم جسد زنی را در شهریار پیدا کرده‌اند.

در پی اظهارات این مرد، وی با حضور در پزشکی قانونی، جسد را شناسایی و هویتش را تایید کرد.

زن، قربانی سرقت پول

با مشخص شدن هویت مقتول، ماموران به تحقیق دوباره از شوهر وی پرداختند که او مدعی شد با خانواده و اقوامش اختلافی نداشته و احتمال می‌دهد همسر جوانش قربانی سرقت 21 میلیون تومان پول موجود در کیفش شده باشد.

بنا بر این گزارش، مرد جوان به عنوان تنها مظنون پرونده با قرار قانونی از سوی بازپرس احمدی، رئیس شعبه هشتم دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان شهریار روانه بازداشتگاه پلیس شد تا در ادامه تحقیقات راز قتل زن جوان فاش شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها