حادثه در جهان

تجربه مرگ منجر به مرگ شد

پلیس روسیه چهارشنبه اعلام کرد فردی که از دوستش خواسته بود او را زنده دفن کند تا جراتش را محک بزند در این تجربه عجیب و غریب جان خود را از دست داد. آلکسی لوبینسکی از اداره آگاهی محلی در مورد این ماجرا گفت به گفته دوست قربانی، این فرد 35 ساله از ساکنان منطقه بلاگوچنسک در خاور دور روسیه که می‌خواست مقاومت خود را بسنجد با اصرار از دوستش خواسته است به وی کمک کند تا یک شب را زنده زیر خاک سپری کند. این 2 نفر گودالی را در باغی حفر کردند و تابوتی را که خود ساخته بودند و به لوله‌هایی برای ورود و خروج هوا مجهز بود در آن قرار دادند و قربانی با یک پتو، بطری آب و تلفن همراه در تابوت خوابید.
کد خبر: ۴۰۷۳۷۱

دوست قربانی روی گودال را با تخته‌های چوبی می‌پوشاند و پس از دریافت تماس از دوستش و اطمینان یافتن از زنده بودن او به خانه می‌رود، اما صبح که برای بیرون آوردن او می‌آید با جسدش مواجه می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فرانسه از مسکو، به گفته بازرسان پلیس، رگبار شدیدی شب شروع به باریدن می‌کند آب باران لوله‌هایی را که این فرد برای تنفس خود در تابوت تعبیه کرده بود می‌بندد. تابستان گذشته نیز یکی از ساکنان منطقه ولوگدا که برای خلاص کردن خود از ترس مردن خود را دفن کرده بود بر اثر خفگی جان خود را از دست داد./ واحد مرکزی خبر

نجات مرد آمریکایی از غار 35 سانتی‌متری

اورژانس ایالت تنسی آمریکا از نجات مردی خبر داد که در یک غار 35 سانتی‌متری سقوط کرده بود.

در گزارش اورژانس ایالت تنسی آمده است که این مرد 51 ساله حین غارنوردی به داخل یک غار با عرض تنها 35سانتی‌متر سقوط کرد و در آن گیر افتاد.

براساس گزارش سازمان اورژانس ایالت تنسی و پایگاه اطلاع‌رسانی شورت‌نیوز، این مرد پس از نجات یافتن توسط نیروهای امدادی به بیمارستان ارل انگر در منطقه چاتانوگا انتقال یافت.

براساس اعلام رسانه‌های رسمی آمریکا ماموران امداد و نجات ایالت تنسی پس از دست و پنجه نرم ‌کردن با عرض کم غار و با وجود تاریکی داخلی موفق شدند این غارنورد 51ساله را که نامش فاش نشده است، نجات دهند. / ایسنا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها