سطح: مبتدی

خالی کردن تاریخچه

بسیاری از برنامه‌های مجموعه نرم‌افزاری آفیس 2010 برای راحتی شما فهرستی از فایل‌هایی را که اخیرا به آنها دسترسی داشته‌اید ذخیره می‌کنند تا برای فراخوانی مجدد آنها بتوانید با کلیک روی عنوان آنها از فهرست بازشده‌های اخیر، آنهارا فراخوانی کنید.
کد خبر: ۴۰۶۷۱۲

استفاده از این قابلیت برای بسیاری از کاربران خوشایند است، ولی برخی کاربران نیز آن را ناقض حریم خصوصی خود می‌دانند، چرا که تمایلی ندارند کاربران دیگری که از رایانه استفاده می‌کنند، متوجه شوند چه فایل‌هایی مشاهده شده است یا احیانا آنها را باز کنند. اگر شما هم جزو دسته دوم کاربران هستید و دوست ندارید تاریخچه‌ای از فایل‌هایی که در مجموعه نرم‌افزارهای آفیس مشاهده کرده‌اید وجود داشته باشد، می‌توانید به روش زیر عمل کنید:

1ـ برنامه مورد نظر خود از مجموعه آفیس 2010 را اجرا کنید.

2ـ از منوی فایل گزینه Options را انتخاب کنید.

3ـ در پنجره جدید از ستون سمت چپ گزینه Advanced را انتخاب کرده و از ستون سمت راست بخش Display را پیدا کنید.

4ـ در این بخش مقدار موجود در کادر مقابل عبارت Show this number of Recent Documents را از عدد 25 به 0 تغییر داده و با کلیک روی گزینه Ok تغییرات را اعمال کنید.

از این پس هیچ تاریخچه ای از فایل‌های فراخوانی شما ثبت نخواهد شد.

توجه: چنانچه قصد دارید یک یا چند مورد از عناوین موجود در فهرست فایل‌های اخیر را حذف کنید می‌توانید از منوی فایل به بخش Recent مراجعه کرده و با کلیک راست روی نام فایل مورد نظر و انتخاب گزینه Remove from list، نسبت به حذف آن از فهرست اقدام کنید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها