تاریخچه

باز هم Umbrella

بعد از پیشروی در تونل‌های زیرزمینی، راهروها و ساختمان‌ها کاراکتر بازی یک لابراتوار زیرزمینی مخفی را کشف می‌کند که آزمایش‌های شرکت آمبرلا از جمله تیرانت در آنجا انجام می‌گرفته. در آزمایشگاه وسکر فاش می‌کند که یک جاسوس دو جانبه است که برای آمبرلا کار می‌کند.
کد خبر: ۴۰۶۷۰۱

او بعد از آن به وسیله یکی از تاسیس‌کنندگان شرکت کشته می‌شود. در این هنگام کاراکتر بازی متوجه می‌شود که همگروهی‌اش به دست وسکر به زندان افتاده است، بنابراین سعی می‌کند با فعال‌سازی سیستم خود نابودگر، او را آزاد کند. کریس و جیل و کاراکتر کمک‌رسان به سمت محل فرود هلیکوپتر می‌روند، اما با حمله تیاد تی ـ۰۰۲ ـ هیولای غول پیکر انسان نما که از طریق تاخیر در ارائه یا افشای تی ویروس ایجاد شده، مواجه می‌شوند. بعد از این که تیاد شکست خورد، کریس جیل و بری در هلیکوپتر سعی می‌کنند اتفاقاتی را که برایشان رخ داده فراموش کنند. در این نقطه، داستان رزیدنت اویل اول تمام می‌شود.

قسمت بعدی رزیدنت اویل از شهر Raccoon شروع می‌شود که زمان آن 2 ماه بعد از حوادث اولین قسمت Resident Evil است. تقریبا تمام ساکنان شهر به علت شیوع T-virus به زامبی تبدیل شده‌اند. یک نوع سلاح بیولوژیک جدید که به طور مخفیانه و توسط کمپانی داروسازی Umbrella تولید شده است. 2 شخصیت بازیگر این قسمت Leon S. Kennedy که یک مامور پلیس تازه کار در اولین روز کاری و Claire Redfield هستند. کلیر یک دانشجوست و به دنبال برادرش می‌گردد. به محض رسیدن به شهر Roccoon لئون و کلیر به سمت اداره پلیس می‌روند تا برای حفاظت از آنان در برابر مردمی‌ که به زامبی تبدیل شده بودند، تقاضای کمک کنند، اما وقتی به اداره پلیس می‌رسند متوجه می‌شوند اکثر ماموران پلیس کشته شده‌اند و کریس (برادر کلیر) نیز مدتی قبل آنجا را ترک کرده است. آنها هم تصمیم می‌گیرند برای پیدا کردن بازماندگان احتمالی، از هم جدا شوند و بعد شهر را به سرعت ترک کنند. کلیر هنگام پیداکردن راهی برای فرار به دختر کوچکی به نام sherry برخورد می‌کند که در حال گریختن از دست موجودی ناشناخته است. لئون نیز به شخصی برخورد می‌کند به نام Ada Wongکه ادعا می‌کند به دنبال نامزدش jhon است که یک محقق کمپانی Umbrella است. کلیر هم متوجه می‌شود فرمانده پلیس شهر Brian Irons برای سرپوش گذاشتن به مدارک و شواهد آزمایش‌های کمپانی Umbrella که منجر به توسعه G-virus (عاملی توانا برای تبدیل انسان به سلاح بیولوژیک) رشوه گرفته است.

ادامه دارد...

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها